Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

Re: Erwin CS Mini Cooper S

30 okt 2013, 16:32

Hallo Mini vrienden,

Helaas er waren teveel problemen met de Mini Cooper S bij de BMW Smudde dat we dus hebben besloten om de hele koop ongedaan te maken :cry: en ze hebben voor alle rompslopmp mij een alternatief geboden omdat ik gewoon een auto nodig heb. Ik heb voor voorlopig deze alternatief aangenomen met een bijbetaling van mij kant. Mijn verlopige auto is een zwarte Golf GT TDI van bwjr 2008 met 130.000 km op te teller.APK tot Oktober 2014 Alle boekjes aanwezig inclusief Kenwood installatie( DVD/CD/Tuner/Navigatie) Maar zoals jullie weten ga ik nu de zoektocht voortzetten dus als iemand zijn Mini Cooper S wil ruilen vanaf bwjr 2007(R56) met gesloten beurs mag mij een Pbtje sturen met een voorstel.

Gr. Erwin
Respect 2 All :-))
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2013, 16:43

Tja een Golf wel apart dat een BMW dealer een Golf aanbied gezien hun voorraad. Maar ik denk dat je wijs aan doet. Een eind aan het verhaal te breien. Want werd een uitzichtloze toestand...... toch? Suc6 met je speurtocht naar een goed exemplaar
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 okt 2013, 16:48

jammer zeg ! wel beter dat je er gelijk achtergekomen bent.
Wat waren alle probleempjes ?
moest je een auto terug kopen dan?
Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

30 okt 2013, 16:49

Casper schreef:Tja een Golf wel apart dat een BMW dealer een Golf aanbied gezien hun voorraad. Maar ik denk dat je wijs aan doet. Een eind aan het verhaal te breien. Want werd een uitzichtloze toestand...... toch? Suc6 met je speurtocht naar een goed exemplaar

Thnx Casper maarrrrr autobedrijf v/d Ven heeft mij deze alternatief aangeboden. Maar desalnietemin ik blijf erbij dat deze autobedrijf v/d Ven in Almelo een hele goede en eerlijk bedrijf is. Service is ondanks alles echt top. Ik zou er zo weer een auto kopen maar hun zijn zelf ook in de maling genomen. BMW Smudde heeft deze auto in reparatie en het was gewoon een uitzichtloze situatie. Ik heb eieren voor mijn geld gekozen.
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

30 okt 2013, 16:51

speedy schreef:jammer zeg ! wel beter dat je er gelijk achtergekomen bent.
Wat waren alle probleempjes ?
moest je een auto terug kopen dan?
Ja speedy maar ik kan nu verder zoeken naar een Mini Cooper S want de teller van de reparatie bij BMW Smudde stond nu al op 3500,00 en ze waren er nog niet mee klaar.
spenki
Sponsor
Contacteer:

30 okt 2013, 17:56

Hoi:

Kom bij toeval dit hele verhaal tegen en dacht gelijk die auto en het 1e probleem ken ik.
Heb hem nl een keer bij Smudde in Enschede zien staan toen ik daar was voor onderdelen.
Zag gelijk al dat ie niet klopte.
Hij stond er voor een nw sleutel omdat de afst. bed. niet werkte (is mij verteld).
Ze konden het ook nog niet oplossen toen.
Door de verkeerde koplampen,achterlichten,dash en kleuren kombi zag ik al gelijk dat er veel niet klopte.
Volgens mij is het een max pre facelift 2004 uitv die orig elektr. blue is geweest.
Dit zag ik oa onder de paravon bij de ruitenwisser motor en achter bij de abs module.
Dus niet waar je op het eerste gezicht kijkt onder de motorkap.
Ik denk dat er een 2007 van is gemaakt op papier met een nw blauwe kleur en dat er tevens NOG weer een andere bcu of teller modules inzitten die niet bij elkaar horen omdat de cv niet werkend te krijgen is.
Het spul klopt gewoon niet met elkaar.
Ik weet niet van wie die toen was maar had wel door dat het niet goed zou komen als je hem zou kopen.
Mooi dat ie nu weg is.

GR Roy
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

30 okt 2013, 18:02

Hi Roy,

Bedankt voor je info. Ik baalde echt maar nu ik dit weer van jou bevestig krijg ben ik blij dat ik er van af ben. BMW Smudde wou ook niet met mij over de auto praten maar alleen met Autobedrijf v/d Ven toen dacht ik ook dit is niet helemaal juist. Maar toch nogmaals Autobedrijf v/d Ven is een heel goed bedrijf. Die treft geen blaam in deze en de alternatief die ik heb gekocht voor verlopig is meer dan goed.

Gr. Erwin
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2013, 20:08

Jij bleef vertrouwen houden in de auto maar ik denk dat "wij" dit wel zagen aankomen. Er klopte echt niets van die auto...!

Mooi dat je er naar je zin vanaf bent gekomen.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

30 okt 2013, 21:16

pffff wat een story
Marcel Always Open
Cabrio-King

30 okt 2013, 21:19

Goede oplossing
En dan gauw die vw omwisselen voor een betrouwbare Cooper-S naar jouw wensen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Erwin CS Mini Cooper S

30 okt 2013, 21:59

Goed dat je nu eindelijk af bent van die ellende..

Het vermoeden wordt idd bevestigd. Je zou ze er bijna mee moeten confronteren.
Afbeelding
EtienneRB
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

30 okt 2013, 22:03

Ziet er goed uit !! :D
Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

31 okt 2013, 06:41

Raymond schreef:Goed dat je nu eindelijk af bent van die ellende..

Het vermoeden wordt idd bevestigd. Je zou ze er bijna mee moeten confronteren.
Hi Raymond,

Dat heeft geen zin want autobedrijf v/d Ven heeft dit ook niet geweten want ze gaan geloof ik wel verhaal halen bij die verkoper van de mini. Maarja om eerlijk te zeggen is het ver van mijn bed show en ff kijken of ik een mooie deal kan sluiten de komende weken met mijn VW Golf GT 2.0 TDI.

Gr. Erwin
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

31 okt 2013, 11:38

Ik heb nog wel een leuke Cooper S te koop hoor, hij is al verlaagd, leuke zwarte wielen eronder, lage kilometerstand, vers gepolijst, zo goed als alle opties erop... Precies wat je zoekt!

Met zo'n Golf GT weet ik ook wel raad, wat zeg je ervan? Vandaag nog omruilen? (eat)
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 okt 2013, 11:42

hahaha reinoud weet wel weer raad hoor haha!

ik denk dat jij iets iets meer van de VAG bent ofniet?!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website

Terug naar “Show your ride”