R53 Cooper S
- Ric01
- Leerling Mini lid
Bericht
R53 Cooper S
Ongeveer een maand geleden mijn eerste auto gekocht. Naar een lange tijd zoeken en een paar mini's bezocht te hebben uiteindelijk toch een goede Mini gevonden!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: R53 Cooper S
Welkom!
Gefeliciteerd met je S! Nette dikke auto
Nog plannen mee...?
Veel plezier hier en met je MINI
Gefeliciteerd met je S! Nette dikke auto

Nog plannen mee...?
Veel plezier hier en met je MINI

- Ric01
- Leerling Mini lid
Bericht
Morgen ga ik de hele auto grondig poetsen en polijsten!
Vorige week al met de mini van mijn neef gedaan! Zeer goed resultaat. Voor het resultaat even op het topic van _____Lars kijken. Verder zou ik nog zwarten velgen willen aanschaffen.
Vorige week al met de mini van mijn neef gedaan! Zeer goed resultaat. Voor het resultaat even op het topic van _____Lars kijken. Verder zou ik nog zwarten velgen willen aanschaffen.
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Bijna gelijk aan mijn S toen ie nog standaard was
Wat mij betreft de mooiste kleur voor een R53!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
zeker weten !Remonvdh schreef:Bijna gelijk aan mijn S toen ie nog standaard wasWat mij betreft de mooiste kleur voor een R53!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wagen hoor...
Het is dat geen British Racing Green maar toch...

Het is dat geen British Racing Green maar toch...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Ric01
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik vind het persoonlijk ook een mooie kleur! Heb geluk gehad met deze mini heeft pas 70000 gelopen en heb hem van de eerste eigenaar gekocht een 60 jarige vrouw
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Mooie mini en zoals eerder genoemd, inderdaad de perfecte kleur! Veel rijplezier!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
:-P valt me op dat oude vrouwtjes gek zijn op sportieve autootjes....
dat is toevallig ! die van mij is ook van een oud vrouwtje geweest en eigenlijk al mijn ex auto'sRic01 schreef:Ik vind het persoonlijk ook een mooie kleur! Heb geluk gehad met deze mini heeft pas 70000 gelopen en heb hem van de eerste eigenaar gekocht een 60 jarige vrouw
- Ric01
- Leerling Mini lid
Bericht
Ric R53 Cooper S Vraag over remklauwen
Ik ben van plan het weekend mijn remklauwen rood te gaan spuiten.
Welke verf zou het beste hier voor zijn?
Welke verf zou het beste hier voor zijn?

- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Zou ik niet doen. Je moet wel enigszins hitte bestendige verf hebben. Ik had van de automaterialen zaak motip caliper paint. Dat is echt 'goeien handel'. Zo goed dat de druppels op de oprit er nog steeds op zitten en die krijg ik er niet afgeschrobd.
Mini cooper R50 2005
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
precies wat ik ook dacht
Desalniettemin: congrats met je MINI, mooi ding!
speedy schreef:dat is toevallig ! die van mij is ook van een oud vrouwtje geweest en eigenlijk al mijn ex auto'sRic01 schreef:Ik vind het persoonlijk ook een mooie kleur! Heb geluk gehad met deze mini heeft pas 70000 gelopen en heb hem van de eerste eigenaar gekocht een 60 jarige vrouw

Desalniettemin: congrats met je MINI, mooi ding!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors