TOP Coert... deze is gelijk opgeslagen!coert60 schreef:Wim en de rest van het bush-team, ontzettend bedankt voor een perfect georganiseerde rit !
Voor de liefhebbers hier de link naar mijn vastgelegde route (incl. de misser op de IJsselallee...). Weet je waar je gereden hebt
![]()
![]()
Mini's In The Bush IV
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Afterparty 3 nov MINI'S in the BUSH IV
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ook wij hebben weer mogen genieten een geweldige Bushrit editie. Wim en Bush organisatie super bedankt voor deze top dag. Even snel een paar fotootjes.

ps. wat voor beest zie ik nu op de bovenste foto..

ps. wat voor beest zie ik nu op de bovenste foto..

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bushteam en MINI Dusseldorp (en alle anderen die meegeholpen hebben),
Bedankt voor deze supergave dag! Alles was echt TOP geregeld!
Geweldige opkomst, een hele mooie rit, ik heb genoten!
Veel mensen gezien en gesproken, sommigen helaas ook niet of te weinig gesproken, maar het was gezellig mensen!!
Op naar volgend jaar!
Bedankt!
Gr. Sven
Pics are uploading...
Bedankt voor deze supergave dag! Alles was echt TOP geregeld!

Geweldige opkomst, een hele mooie rit, ik heb genoten!

Veel mensen gezien en gesproken, sommigen helaas ook niet of te weinig gesproken, maar het was gezellig mensen!!
Op naar volgend jaar!
Bedankt!
Gr. Sven
Pics are uploading...
- hi_sven
- One wheel wonder
Bericht
Foto's zijn allemaal geupload naar Facebook: https://www.facebook.com/media/set/?set ... c7c2afd5f3" onclick="window.open(this.href);return false;
Video wordt nog verwerkt door YouTube.
Een selectie van de foto's hieronder:

Video wordt nog verwerkt door YouTube.
Een selectie van de foto's hieronder:

BE MINI!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een selectie van mijn foto’s. Ze zijn niet heel denderend; ik was bestuurder, navigator en fotograaf in één dus das soms een beetje lastig... 
Vanmorgen verzamelen @Spenki

Treintje onderweg...

Tussenstop met meer treinaanhanger....

[/url]
Aankomst bij Dusseldorp

En rijden....

Met 130+ MINI’s door de MacDrive....

En toen werd mijn voorruit zo vies dat de rest van de foto’s het al helemaal niet geworden zijn....

Gr. Sven

Vanmorgen verzamelen @Spenki

Treintje onderweg...

Tussenstop met meer treinaanhanger....

Aankomst bij Dusseldorp

En rijden....

Met 130+ MINI’s door de MacDrive....

En toen werd mijn voorruit zo vies dat de rest van de foto’s het al helemaal niet geworden zijn....

Gr. Sven
Laatst gewijzigd door Sven op 04 nov 2013, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hayward
- Mod virus alert!
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Even snel fotootje bewerkt, rest volgt zsm. Video is aan het uploaden.

Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
- speedy
- NMC Legend
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini's In The Bush IV
Was een fantastische rit en supergezellig. Ik heb het uitstekend naar m'n zin gehad
!!
Wim, Arjen, Charlie en Wesley, Dusseldorp MINI en Hamu automaterialen, bedankt voor deze prachtige dag! De organisatie was weer TOP! Op naar de volgende editie!

Wim, Arjen, Charlie en Wesley, Dusseldorp MINI en Hamu automaterialen, bedankt voor deze prachtige dag! De organisatie was weer TOP! Op naar de volgende editie!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was een fantastische rit en supergezellig. Ik heb het uitstekend naar m'n zin gehad
!!
Zie al weer veel leuke foto's voorbij komen
!
Hopelijk lukt het mij van de week om een filmpje in elkaar te zetten

Zie al weer veel leuke foto's voorbij komen

Hopelijk lukt het mij van de week om een filmpje in elkaar te zetten
- sanmarco
- Nieuwsgierig
Bericht
dag Wim en alle medewerkers van Van Dusseldorp,
bedankt voor deze geweldige dag,ondanks het weer.een perfecte mooie tocht
door bos en heide. bedankt voor het super ontvangst en de zeer leuke lunch
stop bij macdrive en aansluitend de aankomst bij het toekomstige pand van
Mini Zwolle. alles super geregeld.. tot gauw
grt Sander en Marco
bedankt voor deze geweldige dag,ondanks het weer.een perfecte mooie tocht

door bos en heide. bedankt voor het super ontvangst en de zeer leuke lunch
stop bij macdrive en aansluitend de aankomst bij het toekomstige pand van
Mini Zwolle. alles super geregeld.. tot gauw

grt Sander en Marco

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt Bushteam en MINi Dusseldorp voor de organisatie, lunch, ontvangst, route allemaal top geregeld.
Toch kijken wij met een beetje gemengde gevoelens terug op de rit....
In Deventer aangesloten bij het Enschede treintje, om vervolgens samen naar Apeldoorn te rijden om een overvolle parkeerplaats met MINI's aan te treffen, wat wil je nog meer
Aldaar een gastvrije ontvangst en bij vertrek leuke goodies (MINI kalender
). In het begin lekker kunnen doorrijden op mooie weggetjes tussen de herfstbladeren door totdat het onheil toesloeg... Iets voor de rust in een kuil gereden, die ik door de regen en bladeren totaal niet gezien had. Meteen bandenspanning melding en trilling in het stuur, dus al vrij snel duidelijk dat er iets mis was. Even uitstapt om te kijken en het zag er naar uit dat de band inderdaad lek was. Gelukkig niet helemaal plat en het zijn runflat banden, dus maar voorzichtig doorgereden naar het rustpunt in de hoop dat er bij de dealer even naar gekeken kon worden. Maar ja deze bleek nog niet volledig operationeel te zijn
dus dit plan ging helaas niet op. Daarom maar besloten naar huis te rijden en daarmee kwam er helaas een einde aan deze gave rit voor ons.
Na en lange terugtocht met een aantal tussenstops voor lucht bleek thuis dat er een deuk in de velg zit en deze waarschijnlijk vervangen moet worden. Morgen maar eens naar de dealer en hopen dat het meevalt en er niet meer beschadigd is....
Toch een heel verhaal geworden, maar er blijven positief! Het eerste deel was erg gaaf en dat belooft veel voor het tweede deel. Deze rit zal ik zelf vast nog eens helemaal gaan maken en we zijn er de volgende keer zeker bij voor deel 5!

In Deventer aangesloten bij het Enschede treintje, om vervolgens samen naar Apeldoorn te rijden om een overvolle parkeerplaats met MINI's aan te treffen, wat wil je nog meer

Toch een heel verhaal geworden, maar er blijven positief! Het eerste deel was erg gaaf en dat belooft veel voor het tweede deel. Deze rit zal ik zelf vast nog eens helemaal gaan maken en we zijn er de volgende keer zeker bij voor deel 5!
Onze sponsors