Mini's In The Bush IV

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Afterparty 3 nov MINI'S in the BUSH IV

03 nov 2013, 23:07

Wim, Arjen, Charlie en Dusseldorp en alle anderen die meegewerkt hebben aan de organisatie.
Dank jullie wel voor de mooie rit en strakke organisatie met zo veel MINI's 8) :)

Ik heb maar één foto gemaakt van wat ik één van de mooiste stukjes vond en toevallig stond mijn MINI er ook :)

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mini's In The Bush IV

03 nov 2013, 23:12

Haha verder de hagel wel overleefd, ging ff flink te keer zeg... Maar was een geslaagde dag
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 nov 2013, 23:22

kimi100@ over kuil hebben wij het van 4 personen ook gehoord. wij hebben route verscheidene malen gereden (gezamelijk en apart) maar geen kuil gezien, waarschijnlijk geluk gehad.
wel willen wij de Bush team jullie bedanken dat jullie zijn gekomen, door alle 131 deelnemende mini's is het weer een groot succes geworden en suc6 met reparatie van je velg. hopen dat het meevalt.
m-dejong
Be Mini
Be Mini

03 nov 2013, 23:26

[BBvideo 650,395][/BBvideo]

Video van vandaag. Helaas had mijn bijrijder niet veel gefilmd en waren we vrij laat bij de lunch en eindlocatie. Desondanks toch wel wat leuke shot's voor een korte video.
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
hi_sven
One wheel wonder
One wheel wonder

03 nov 2013, 23:34

Hier de video, is iets langer geworden dan ik dacht ;-)
Beschikbaar in 1080p HD

[BBvideo 650,395][/BBvideo]

Ik moet nog even kijken hoe ik de tekst aan het eind clickable kan maken ;-)
BE MINI!
m-dejong
Be Mini
Be Mini

03 nov 2013, 23:42

De tekst kan je klikbaar maken als je de video bewerkt en dan via aantekeningen. Kan je het begin en eindpunt selecteren, opmerking ballon, spotlight oid kiezen en dan de link waar het naartoe moet.
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2013, 00:17

m-dejong schreef:[BBvideo 650,395][/BBvideo]

Video van vandaag. Helaas had mijn bijrijder niet veel gefilmd en waren we vrij laat bij de lunch en eindlocatie. Desondanks toch wel wat leuke shot's voor een korte video.
Haha trol lollol zoek de grote snor :mrgreen:
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
hi_sven
One wheel wonder
One wheel wonder

04 nov 2013, 00:20

m-dejong schreef:De tekst kan je klikbaar maken als je de video bewerkt en dan via aantekeningen. Kan je het begin en eindpunt selecteren, opmerking ballon, spotlight oid kiezen en dan de link waar het naartoe moet.
Thanx, heb het gevonden maar lukt niet om het naar een externe pagina te linken zoals dit topic helaas ;-( Lijkt er op dat je alleen naar video's, kanalen, afspeellijsten en ander Google dingen mag linken. Wel vreemd want ik dacht het eens gezien te hebben.
BE MINI!
TimonBril
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 nov 2013, 00:47

Gaaf zeg!
Helaas kon ik niet ivm werk..
Al heb ik jullie tot mijn grote verbazing gespot in mijn straat!!
+/- 25 mini's heb ik voorbij zien komen op de Dellenweg in Epe.
Ik was te herkennen aan de Mini R50 met de Mintgroene strepen;)
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

04 nov 2013, 07:30

m-dejong schreef:Even snel fotootje bewerkt, rest volgt zsm. Video is aan het uploaden.

Afbeelding
Heb die koe zien staan bij dat huis.... Riep nog tegen Björn: kijk die mensen hebben een koe in de tuin....

Leuke foto
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 nov 2013, 08:59

Bushteam en de dealert: ONTZETTEND BEDANKT!
Ik was er niet bij met mn eigen MINI, ik zat gezellig bij Rajko in de koeienMINI. Het was weer een prachtig mooie route. De lunch was ook zeer goed bedacht.

Onderweg enorm veel originele fotolocaties gezien. Helaas had niet iedereen zin om in de regen uit te stappen :P :(
We kwamen namelijk tegen: citroën 2CV (eend!), VW FOX-jes, verschillende jaguars en Ferrari's!
MAAR! Er is toch nog een foto uit gekomen, deze moet ik alleen nog ff uploaden vanavond ofso..

Ondanks dat, tóch een mooie dag gehad.
M'n oren tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuten nog steeds. Thnx Raj voor het laten rijden :mrgreen:

@Kimi100, laat idd eerst even kijken of het hersteld kan worden! Scheelt een hoop kosten denk ik.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
markchab
One wheel wonder
One wheel wonder

04 nov 2013, 09:37

Organisatie, onwijs bedankt voor deze leuke rit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
R56 Mini Cooper S Works.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2013, 12:06

Wat een fantastische dag was het weer! :rijden Wij zijn deze keer met twee MINI's gegaan, ik samen met mijn moeder in haar Checkmate en Géraldine met haar vader in haar Cooper S. We hebben ons alle vier uitstekend vermaakt op de prachtige wegen. 8) Complimenten ook voor de lunch, dat was echt super geregeld met de Mac! (eat) En wat een geweldige opkomst, het blijft heel gaaf om zo veel verschillende MINI's bij elkaar te zien! :wat:

Hartelijk dank aan het Bush-team en MINI Dusseldorp voor deze topdag! :icon_top:
Afbeelding
Mrs. Normbro
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 nov 2013, 12:24

Casper schreef:Omdat iedereen in het bos foto's aan het maken was. Hebben wij maar foto's in het haventje gemaakt :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
We reden net langs toen jullie de foto maakten, nu weten we wat er uitgebeeld werd. Leuk idee!!

Terug naar “Afterparty”