Seat Leon CUPRA. SOLD!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!
Had ook al een photoshopje gemaakt van hoe ik het een beetje wil gaan maken:"

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Mooi kleurke maurice. veel plezier met je nieuwe bolide. En ik zeg altijd er is van (bijna) elke auto wel wat kleuks te maken. wielen en verlaging is al meer dan de helft vaak.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Sven
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is idd een mooie kleur zeg!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Seat Leon CUPRA. SOLD!!
toch had ik de cupra gehouden :-P
straks met de ford krijg je ook de tranen in de ogen bij de eerste kras/deuk of stoeprandschade ...
Helemaal omdat het een hagelnieuwe auto is en er dus helemaal nog geen plekje opzit.
straks met de ford krijg je ook de tranen in de ogen bij de eerste kras/deuk of stoeprandschade ...
Helemaal omdat het een hagelnieuwe auto is en er dus helemaal nog geen plekje opzit.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Plus de Leon had de meeste afschrijving al gehad. Al snap ik de keuze wel voor de ruimte. Dat is toch ook wel handig.
- maus105
- Bonkey
Bericht
En dat mag ook jongen
.
@biermagnaat: Ben je misschien vergeten dat de nieuwe cupra onderweg is?
Afgelopen zaterdag de auto opgehaald en gek genoeg zonder spijt. Toen de golf weg ging was er meer spijt!
De auto is natuurlijk in geen enkel opzicht te vergelijken met de cupra!
Toch pakt de focus ondanks de naaimachienmotor lekker vlot op en kan je prima meekomen met de rest.
De turbo helpt je vroeg in de toeren en het onderstel voelt heerlijk aan.
Alles lekker nieuw, mooi en netjes. Momenteel ben ik heel erg aan het genieten van zonder afremmen een drempel pakken
. Kortom, ik ben heel tevreden en zelf met inrijden nu al 1 op 15
.
Zaterdag ook al gelijk een setje ST2 wielen op de kop getikt. Origineel ford in 18".
Nu nog even een mooi setje banden scoren.
Ook wil ik mistlampen en wat dingen meespuiten, en misschien een spoiler, verlaging en sideskirts om het net weer even te onderscheiden van de rest.
Dit zal allemaal pas volgende zomer zijn. Tot die tijd lekker genieten van een langzaam zakkende benzinemeter
en de drempels
.
speedy schreef:toch had ik de cupra gehouden :-P
En dat mag ook jongen

@biermagnaat: Ben je misschien vergeten dat de nieuwe cupra onderweg is?

Afgelopen zaterdag de auto opgehaald en gek genoeg zonder spijt. Toen de golf weg ging was er meer spijt!
De auto is natuurlijk in geen enkel opzicht te vergelijken met de cupra!
Toch pakt de focus ondanks de naaimachienmotor lekker vlot op en kan je prima meekomen met de rest.
De turbo helpt je vroeg in de toeren en het onderstel voelt heerlijk aan.
Alles lekker nieuw, mooi en netjes. Momenteel ben ik heel erg aan het genieten van zonder afremmen een drempel pakken

Zaterdag ook al gelijk een setje ST2 wielen op de kop getikt. Origineel ford in 18".
Nu nog even een mooi setje banden scoren.
Ook wil ik mistlampen en wat dingen meespuiten, en misschien een spoiler, verlaging en sideskirts om het net weer even te onderscheiden van de rest.
Dit zal allemaal pas volgende zomer zijn. Tot die tijd lekker genieten van een langzaam zakkende benzinemeter

- maus105
- Bonkey
Bericht
Op zich niks spannend om op een forum te showen, maar hier toch een crappy iphone fototje bij het verhaal:

En nog een fototje van de wielen:

En nog een fototje van de wielen:

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het mag dan wel geen MINI zijn, maar ik vind het toch leuk om je nieuwe auto te zien hoor.
Het blijft toch speciaal om een auto helemaal nieuw op te halen! Ik vind het een chique kleur en een lekker volle uitrusting is ook altijd fijn. Een setje dikke velgen maakt het plaatje natuurlijk compleet!
Geniet er van!

Geniet er van!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet zeker dat je er weer iets diks van gaat maken. Mooi kleurtje Maurice!
MINI Dubman '07 PureSilver

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tegenwoording rijdt je best prima in een Ford....en setje dikke wheels en beetje verlagen maakt de rest goed...ben benieuwd als de velgen eronder zitten 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe wagen man!
^^x2mushrop schreef:Ik weet zeker dat je er weer iets diks van gaat maken. Mooi kleurtje Maurice!
Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe wagen man!

Onze sponsors