Hallo Mini Vrienden,
Ik heb mogelijk morgen een andere Mini Cooper S R56 (foto's volgen nog en was al een tijdje bezig met Reinoud om zijn schroefset over te nemen http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 0&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; Maar kunnen jullie me vertellen of deze ook past op een R56.
Gr. Erwin
Schroefset R53 FK van Reinoud past deze ook op een R56
- Erwin CS
- Be Mini
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Schroefset R53 FK van Reinoud past deze ook op een R56
ik heb ook een kw set van een r53 op mijn r56 maar dan zul je wel 1 en ander aan moeten passen (andere bussen ofzo maar heb er geen verstand van)
past in ieder geval niet 1 op 1

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
De bussen zaten er erbij maar Reinoud wist het niet meer zeker
Set is al verkochtspeedy schreef:ik heb ook een kw set van een r53 op mijn r56 maar dan zul je wel 1 en ander aan moeten passen (andere bussen ofzo maar heb er geen verstand van)

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
v-maxx heb je ook voor 500 incl montage
weet niet of het kwalitatief hetzelfde is maar ik was altijd best tevreden voor dat geld.

weet niet of het kwalitatief hetzelfde is maar ik was altijd best tevreden voor dat geld.
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Ik heb Rob(Mushrob) een berichtje gestuurd want ik hoorde dat hij ook een Cobra schroefset te koop had maar ik hoorde ook geen slechte berichten over V Maxx. Als ik met Rob een mooi prijsje kan afspreken dan laat ik deze door Reinoud eronder monteren. Anders koop ik nieuw met montage V-maxxspeedy schreef:v-maxx heb je ook voor 500 incl montage![]()
Respect 2 All 

- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Voor 100€ knal ik wel een schroefsetje onder de Mini hoor, geen probleem! 

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hi Reinoud dat zou wel mooi zijn want via BlueCooperS kan ik een V-maxx schroefsetje krijgen incl. verzending voor 350 eur.LosCreepers schreef:Voor 100€ knal ik wel een schroefsetje onder de Mini hoor, geen probleem!

Respect 2 All 

Onze sponsors