Geniet er van!
Dank je Boris voor de tip. Olie moet ik nog aanschaffen. Enig idee trouwens hoe vaak je olie peilt? Elke keer voordat je in de auto stapt?boris_brznjef schreef:Geniet er van!
super mooi een parklane uitvoering!
Devies is wel blijven peilen (olie) want je zal niet de eerste zijn met een drooggelopen motorblok:(
Dank je Louis voor het compliment. Jou ride mag er ook wezenlouisvdd76 schreef:Welkom en leuk hoe trots je bent! Misschien tot op een van de meetings of leuke ritten die dit naar nog staan.
boris_brznjef schreef:De eerste paar weken zou ik wat vaker peilen paar keer per week (vooral na veel kleine stukken minimaal 1 keer per week).
Er vanuit gaande dat ie standaard onderhoud heeft gehad zal je er long life 5w30 van BMW in moeten doen.Kan je gewoon halen bij de dealer voor 20 euro ongeveer of voor minder via websites of autozaken
Dank je, dank jeThaCheek schreef:mooie Parklane!:D
enuuhh ik denk dat je eerst ritje zondag de 28e word!:D
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=30865" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien kun je anders met Wim (The Blue Lobster) ergens bij jullie meeten?
want hij is er die dag ook bij en komt zelf ook uit Apeldoorn!
ik weet dat wat ik nu net zeg een beetje moeilijk voor je is
aangezien je nieuw bent, maar klik even op de link en meld jezelf
aan ALS je wilt en kunt natuurlijk:D
misschien dat Wim zelf even contact met je opneemt van hoe en wat!
misschien tot dan!:D
Dank je voor het meedenken Ivo.Ivo schreef:Dat is zeker een plaatje, blijft een prachtige uitvoering!Je plannen zien er ook goed uit, zeker een setje grotere wielen zou 'm helemaal af maken (ik denk dat 'gewoon' zilveren wielen bij jouw kleurencombinatie het mooist staan).
Onze sponsors