
WORKS GP nr.1622 (2006)
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Toch mooi dat andere A merk banden nog zo'n verschil kunnen maken. 

- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Het is zo moeilijk om banden te vergelijken als je ze niet op dezelfde dag rijd met zelfde omstandigheden en zelfde profiel.
Als je banden aan vervanging toe zijn en je koopt nieuwe is altijd weer een genot en natuurlijk maken ze minder lawaai (oude zijn op een mini altijd aanzienlijk gecupt) en hebben ze bakken met grip.
Als je banden aan vervanging toe zijn en je koopt nieuwe is altijd weer een genot en natuurlijk maken ze minder lawaai (oude zijn op een mini altijd aanzienlijk gecupt) en hebben ze bakken met grip.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Nou runonflat kan je sws niet vergelijken met een non runonflat
burn rubber not your soul


- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Denk juist dat Niek het beter kan vergelijken dan een ander gemiddeld persoon, omdat hij zo vaak op de ring rijdt. Cuppen heeft ook sterk te maken met het bandenmerk. De Potenza's staan er bekend om.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Ja maar kom op elke gek weet dat een runflat minder goed rijd dan een nonrunflat
Bedoel ik rij enkel alleen op runflat omdat ik geen reserve band heb anders had ik dat niet gedaan en daar is dit type band voor ontworpen.
Bedoel ik rij enkel alleen op runflat omdat ik geen reserve band heb anders had ik dat niet gedaan en daar is dit type band voor ontworpen.
burn rubber not your soul


- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Ha Niek, heel simpel te vervangen. Zo gepiept enige gereedschap wat je speciaal nodig hebt is een Torx dop
Rechtervoorwiel draaien of verwijderen en binnenspatbord los
Garage krik onder motor bovenste moer en bout los van de steun
Motor voorzichtig van de steun afkrikken,
Boven Bij je rechtervoorwiel bout met Torx dop losmaken.
En je steuntje is los!
Nieuwe ertussen en alles weer vast en klaar ben je!
Rechtervoorwiel draaien of verwijderen en binnenspatbord los
Garage krik onder motor bovenste moer en bout los van de steun
Motor voorzichtig van de steun afkrikken,
Boven Bij je rechtervoorwiel bout met Torx dop losmaken.
En je steuntje is los!
Nieuwe ertussen en alles weer vast en klaar ben je!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Als je nog zo'n zelfde steun zoekt, ik heb er nog drie liggen 
De schroef die er trouwens van onderaf in zit, is een E12 dop voor nodig.
Ik zou trouwens sowieso de steun die met 4 bouten op de motor zit ook los halen, krijg je veel meer ruimte door.

De schroef die er trouwens van onderaf in zit, is een E12 dop voor nodig.
Ik zou trouwens sowieso de steun die met 4 bouten op de motor zit ook los halen, krijg je veel meer ruimte door.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: WORKS GP nr.1622 (2006)
Nergens voor nodig joh!
Anders kom je maar deze kant op, doe ik het wel voor je
Anders kom je maar deze kant op, doe ik het wel voor je

Onze sponsors