Dave's Turbo R53 Project
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Dave's Haka All Black pg 268
He Daveke, veelplezier met de haka. Ga je nu ook een haka dans uitvoeren voor elke rit?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik neem wel een videocamera mee! 

Gr, Marcel
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel gaaf zo'n all black! Ben benieuwd wat dit weer gaat worden 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Superdikke JCW, Davy!!
Ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken, de basis is in ieder geval top!
Have fun!

Have fun!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Uiterlijk gebeurt er niet veel meer dit keer, geen M7 scoop, geen orciari's.. Maar de basis is al lekker idd 
Ik denk dat de velgen en verlaging al veel goed zullen gaan maken.

Ik denk dat de velgen en verlaging al veel goed zullen gaan maken.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
BPM betaalt vandaag 
Zoals Rob al dacht, geen probleem met het verschil in vermogen op de bpm aangifte en het kenteken!
Druk bezig met poetsen nu, hele auto afgetaped en met kranten Vol gehangen, reeks onderdelen gedemonteerd. De zijkant en de voorkant zijn nu klaar met de eerste keer polijsten, gaat nog wel even duren, maar resultaat wordt top!

Zoals Rob al dacht, geen probleem met het verschil in vermogen op de bpm aangifte en het kenteken!
Druk bezig met poetsen nu, hele auto afgetaped en met kranten Vol gehangen, reeks onderdelen gedemonteerd. De zijkant en de voorkant zijn nu klaar met de eerste keer polijsten, gaat nog wel even duren, maar resultaat wordt top!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat het allemaal goed is gegaan! Nu kan je echt van de MINI gaan genieten
Het lijkt me trouwens echt zo'n goed gevoel geven om je net gekochte auto helemaal te poetsen en daarmee 'eigen' te maken!

Het lijkt me trouwens echt zo'n goed gevoel geven om je net gekochte auto helemaal te poetsen en daarmee 'eigen' te maken!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had ik ook geen last van toen ik de mijne in ging voeren en bpm moest afrekenen.... Op de duitse brief stond het vermogen met de JCW kit (141kw), maar staat nergens genoemd, dus ging voor een gewone S op de aangifte, maar wel 141kw op kenteken!Daveke-Orranje schreef:BPM betaalt vandaag

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Best of both worlds dus!

Gr, Marcel
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vond ik ook!
Vandaag overigens voor het eerst met de Rotary gaan polijsten, en das toch echt wel een flinke vooruitgang tov een DAP. Veel sneller een veel beter resultaat
Vandaag overigens voor het eerst met de Rotary gaan polijsten, en das toch echt wel een flinke vooruitgang tov een DAP. Veel sneller een veel beter resultaat

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nig steeds aan het polijsten?! Laat je er wel nog wat lak opzitten of wordt het de eerste bare metal MINI? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors