Erjen's R56 sJCW ::: Nieuwe 18" sloffen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Uhr / Erjen > sJCW tuning *ARGHHHH! Storing :(*
Middendemper kan er voor de apk gewoon tussenuit. Volgens mij kun jij zelfs met een decat door de apk zo lang er geen foutcode te lezen valt.
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Mooizo! Tnx.
ik heb nog een mod uitgevoerd tijdens de ZHZ rit. Met Minidos de koplampringen geruild. Hij wilde chroom en ik wilde ze in de carrosseriekleur. Win-Win!
Voorkant is de-chromed

ik heb nog een mod uitgevoerd tijdens de ZHZ rit. Met Minidos de koplampringen geruild. Hij wilde chroom en ik wilde ze in de carrosseriekleur. Win-Win!
Voorkant is de-chromed

Uhr
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat APK en decat lastig is, je haalt de waardes dan denk ik niet 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Das mooi zo die koplamp ringen... iedereen blij
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Uhr / Erjen > R56 sJCW *laser blue koplampringen mod P12
Zolang er geen fout in de ecu staat is APK geen probleem. Nieuwere auto's worden alleen aan een pc gehangenen te kijken of er geen fouten aanwezig zijn. Geen uitlaat meting
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Uhr / Erjen > R56 sJCW *laser blue koplampringen mod P12*
Staat hem net zo goed als voorheen op de mijne
De chromen ringen geeft de mijne meteen een hele andere uitstraling. Leuk dat de-modden 

Laatst gewijzigd door minidos op 18 nov 2013, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Top. Die van jou was ook al goed compleet toen je 'm kocht
Is die beltline van jou geplakt?

Is die beltline van jou geplakt?
Uhr
- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Goeie vraag! Ik zie er onder wel het chroom vandaan komen. Lijkt wel een sticker, alleen krijg het met pulken niet los. Ik wil het namelijk chroom hebben.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Heb contact gehad met Nick (de vorige eigenaar) over de beltline. Blijkt inderdaad een zwarte plakstrip te zijn. Zit wel lekker vast, ik krijg het er niet zo eventjes vanaf. Van het weekend maar tijd voor nemen.
Nick heeft trouwens ook nog de blauwe ringen voor achterlichten te koop mocht je geïnteresseerd zijn. Kan je gelijk aan hem vragen waar hij de zwarte plakstrip gekocht heeft....
Nick heeft trouwens ook nog de blauwe ringen voor achterlichten te koop mocht je geïnteresseerd zijn. Kan je gelijk aan hem vragen waar hij de zwarte plakstrip gekocht heeft....
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik kreeg gister al een Pb van Cheek-O dat Nick. de achterlichtringen te koop heeft. Heb ze al gereserveerd bij 'm 
Volgens mij is de beltline gewrapped. Aantal mensen op het forum hebben 't ook gedaan. Gaat ook nog gebeuren, vind 't alleen niet storend moet ik zeggen. Maarja, als je aan het de-chromen ben, kan je het maar beter afmaken ook
En jij bent alles weer chroom aan het maken haha. We konden beter elkaars auto kopen

Volgens mij is de beltline gewrapped. Aantal mensen op het forum hebben 't ook gedaan. Gaat ook nog gebeuren, vind 't alleen niet storend moet ik zeggen. Maarja, als je aan het de-chromen ben, kan je het maar beter afmaken ook

En jij bent alles weer chroom aan het maken haha. We konden beter elkaars auto kopen

Uhr
- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Haha, zo blijven we bezig met de hobby. Beiden is mooi zowel chroom als mat. Ik heb ook nog zoveel ideeën. Je kan ook alle kanten op met de mini. Over een tijdje ook maar eens velgen, intake op motorkap en spiegelkappen zwart. Zag ik eens op internet staan. Vind ik ook mooi staan.

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Die R95's van je zijn echt mooi! Zou deze echt houden en laten spuiten als je ze zwart wilt hebben.
Zit zelf erg te twijfelen of die carbon intake op de voorzijde mooi staat...hmhm.
Je kan de spiegelkappen ook in carbon nemen, alleen die zijn ERG duur. Dat is nog zacht uitgedrukt trouwens.
Heb je nog meer foto's van die laser blue spot? Ben benieuwd naar die velgen.
Zit zelf erg te twijfelen of die carbon intake op de voorzijde mooi staat...hmhm.
Je kan de spiegelkappen ook in carbon nemen, alleen die zijn ERG duur. Dat is nog zacht uitgedrukt trouwens.
Heb je nog meer foto's van die laser blue spot? Ben benieuwd naar die velgen.
Uhr
- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Ja de r95 in zwart staat goed. Zag in dordrecht iemand met die kleur. 
Meer foto's heb ik niet van die blauwe. Ik kwam die foto tegen in de Minimoments app. Maar die velgen van de foto zijn volgens mij de r113 van works.

Meer foto's heb ik niet van die blauwe. Ik kwam die foto tegen in de Minimoments app. Maar die velgen van de foto zijn volgens mij de r113 van works.
Onze sponsors