Nee, bij mijn blauwe bakkie staat het wel (als er uberhaupt iets van het blauwe dingetje te zien is bij de R56) en ik vind ze wit genoeg.Maaij schreef:Ik vind de Bluevision nog net iets te geel en dat blauwe glaasje vind ik niet mooi.
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Deze kan je dan ook overwegen. Mooi bij een blauwe MINI.
De achterkant van de MINI is na inzakken nog eens 0,4 cm lager geworden (vandaag gemeten). Precies goed nu
Bij een blauwe staat het idd beter.CooperS-lightningblue schreef:Nee, bij mijn blauwe bakkie staat het wel (als er uberhaupt iets van het blauwe dingetje te zien is bij de R56) en ik vind ze wit genoeg.Maaij schreef:Ik vind de Bluevision nog net iets te geel en dat blauwe glaasje vind ik niet mooi.
Deze kan je dan ook overwegen. Mooi bij een blauwe MINI.
De achterkant van de MINI is na inzakken nog eens 0,4 cm lager geworden (vandaag gemeten). Precies goed nu

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Zo staat mijn MINI er nu bij na inzakken van de veren. Ik vind 18" helemaal niet groot uitzien bij de R56 

Ik heb ook nog een Protech behandeling laten doen bij mijn dealer. Deze koffer krijgt je erbij met een aantal Protech produkten. Ik was net te laat met de 10% Rai actie

Is dit bij jullie ook zo leeg:

Hoe zit het met de hood scoop? Bij mij is deze gedeeldelijk open. Ik heb gelezen dat dit bij de eerdere versie helemaal dicht zijn. Iemand die dit kan bevestigen?

Ik heb ook nog een Protech behandeling laten doen bij mijn dealer. Deze koffer krijgt je erbij met een aantal Protech produkten. Ik was net te laat met de 10% Rai actie

Is dit bij jullie ook zo leeg:

Hoe zit het met de hood scoop? Bij mij is deze gedeeldelijk open. Ik heb gelezen dat dit bij de eerdere versie helemaal dicht zijn. Iemand die dit kan bevestigen?

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Die verlaging ziet er heel erg goed uit, ook niet te laag. Maar heb je dit stuk gelezen en merk je er iets van?
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=95275
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=95275
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Dichter bij huis, geen verzendkosten, en als je nu voor meer dan 50 euries besteld krijg je ook nog 5 euro korting. (kortom, wij hebben vandaag twee setjes besteld) Op de BMW heb ik ze ook, ze zijn allen wat feller oranje bij het knipperen dan normale bolletjes.
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... results=10[/web]conrad]Conrad[/url]
Maaij schreef:Deze kan je dan ook overwegen. Mooi bij een blauwe MINI.
Dichter bij huis, geen verzendkosten, en als je nu voor meer dan 50 euries besteld krijg je ook nog 5 euro korting. (kortom, wij hebben vandaag twee setjes besteld) Op de BMW heb ik ze ook, ze zijn allen wat feller oranje bij het knipperen dan normale bolletjes.
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... results=10[/web]conrad]Conrad[/url]
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Vooral als een blauwe R56 hebt is dit een must !!!
(Oh, jee waarschijnlijk gaat er nu een modder-eter ingrijpen)
@Maaij,
Ziet er echt mooi uit die verlaging, dat bericht op NAM leek mij al een beetje een broodje aap verhaal, maar hou ons op de hoogte van het rijgedrag. Wij kunnen altijd nog beslissen, dat is het voordeel van 8 maanden levertijd !
Dat van die hoodscoop is inderdaad grappig, ben benieuwd hoe het bij die van ons is.
(Oh, jee waarschijnlijk gaat er nu een modder-eter ingrijpen)

@Maaij,
Ziet er echt mooi uit die verlaging, dat bericht op NAM leek mij al een beetje een broodje aap verhaal, maar hou ons op de hoogte van het rijgedrag. Wij kunnen altijd nog beslissen, dat is het voordeel van 8 maanden levertijd !

Onze sponsors