Even voorstellen, ik ben huib 21 jaar. Cnc Frezer en voor erbij auto poetser

Ben goed te zeggen een mini Fanaat.
Heb 2 weken geleden mijn 5de mini gekocht.
Heb vanaf mijn 16de altijd gezegd dat ik mini wou.
Met mijn 18de kocht ik mijn eerste mini (classic mini een 1100 speciaal)
een jaar later heb ik deze in de garage gezet, ben er nu de dag nog altijd mee bezig
met complete restauratie.
Een tijdje later kon het niet laten om met een mini te rijden dus kocht mijn 2de mini.
weer een classic mini. Hier een jaar mee rond gereden zocht ik toch iets meer comform.
Dus kocht mijn eerste New Mini. (een week later verkocht ik de 2de oude mini) Een mini cooper chili uit 2003 zwart met witte strepen om motorkap en wit dak, witte spiegelkappen.
Nadat ik de new mini een paar weken had kocht ik toch weer een classic mini erbij om toch ook mee rond te rijden.
Helaas is de new mini dit jaar augustus nog totaal los gereden (niet mijn schuld)
Dus ging ik weer opzoek naar een andere new mini. Dit heeft wel een tijdje geduurd voordat ik de ware vond haha!
Maar nu heb ik hem dan eindelijk. Het is een Mini Cooper JCW geworden uit 2007 heel donker blauw.
Het is op alles een JCW, alleen motorisch niet en de achterbumber. Die word nog een projectje!
Dus mensen met info hierover laat maar weten

Ik wil heel graag wat foto's laten zien alleen is het me niet echt duidelijk hoe dat werkt hier.
Wil namelijk ook vragen of iemand mijn JCW herkend, want er staat namelijk ook een sticker van New mini club op. En misschien weet iemand de oud eigenaar? Wil hem vertellen dat de auto goed terecht is gekomen

Nouja hoop dat ik snel genoeg een mooi foto aan jullie kan laten zien.
Groetjes Huib