Beste mini liefhebbers,
Al wel actief op het forum maar nog niet voorgesteld ....
Dus alsnog maar even doen.
Ik ben job en 19 jaar oud, en kom uit de rijp.
Een kennis van mij had een mini cooper S en als ik mijn rijbewijs zou hebben mocht ik er
Een daggie mee gaan touren, zo gezegd zo gedaan.
Het was een dag om niet te vergeten. Ik wist gelijk dat ik een mini cooper wou gaan kopen.
Ik heb vorig jaar een mini cooper gekocht uit 2002. dol gelukkig omdat ik eindelijk
Een mini cooper had:)
Een maand later , januari 2013 was het glad en ik had nog dunne zomerbandjes-.- , was ik de bocht uitgegleden en te water.... Echt klote... Dus ik was natuurlujk zwaar geschrokken maar ik baalde als een stekker dat me mini te water lag tot en met zit hoogte.. Naja opgehaald door een takelwagen etc. Vervolgens stond me mini weer thuis en was ik em gaan strippen. Alles schoonmaken en laten drogen en ontdooien. Na een tijdje kreeg ik de auto weer aan de praat en ik was zo blij! Maar al mn electra en draad was aangetast dus me knipperlichten gingen spontaan aan en ruitenwissers gingen aan naja allemaal van dat soort dingen maar dat maakte niet uit want hij reed weer. Na 100 km is mn zuigerstang gebroken .
Balen!!! Dus toen maar verkocht met pijn in mn hart....
Na 10 maanden hard werken heb ik weer een mini gekocht uit 2002 r52.
Maar ben al blij dat ik weet in een mini heb. , moet alleen nog tot eind december wachten want dan is hij echt van mij( nog niet helemaal zelf betaald) en dus staat ie nu in de garage lekker warm en droog binnen omdat ik er nog niet in mag rijden. Gelukkig kan ik mn mini wel poetsen. Heb al een andere pijp er onder en mn sub erin voor wat extra bass maar niet te hard.
Ben uiteraard al aan het speuren voor leuke onderdelen en kan niet wachten tot ik ze kan kopen.
Miss dat ik in dit forum nog wat kan vinden:)
Groetjes !!
Voorstellen :) jobbertjhuu
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Voorstellen :)
Welkom.
Misschien eerst wat winterbandjes kopen?
Veel plezier hier en met de MINI
Misschien eerst wat winterbandjes kopen?
Veel plezier hier en met de MINI

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Voorstellen :) jobbertjhuu
Haha, in zo'n korte tijd alweer aan de MINI. Dat kan enkel een besmetting met het MINI-virus betekenen. Veel plezier alvast met het modden en welkom hier. Zal een mooie tijd voor je gaan worden denk ik..

- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Voorstellen :) jobbertjhuu
Welkom bij de club en...
.............................heel veel rij plezier in je Mini....
En let op..... Het kan weer glad worden in deze tijd van het jaar..

.............................heel veel rij plezier in je Mini....

En let op..... Het kan weer glad worden in deze tijd van het jaar..

Onze sponsors