speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: speedy
vandaag zgan set bbs cs ophalen :-)
ga ze eerst ff monteren en een weekje mee rijden ofzo voordat ik er geld in ga steken kwa spuitkosten want ik vind zilver op pw nou niet echt de meest mooie combi.
Heb ze van Richardk gekocht en die heeft er na zeggen rond de 700 km op gereden.

ga ze eerst ff monteren en een weekje mee rijden ofzo voordat ik er geld in ga steken kwa spuitkosten want ik vind zilver op pw nou niet echt de meest mooie combi.
Heb ze van Richardk gekocht en die heeft er na zeggen rond de 700 km op gereden.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
was helemaal niet op zoek naar nieuwe wielen maar bij deze heb ik toch het idee dat het heel erg dik kan worden met de juiste kleurstelling.
- Remonvdh
- Be Mini
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
gewoon als tweede mooie set en of dat nou in de zomer is of winter maakt mij niet uit :-D
vind het leuk om af en toe toch iets anders te hebben en met andere wielen verander je de complete look van de auto in 15 min.
binnenzijde word zwart en de rest PW.
vind het leuk om af en toe toch iets anders te hebben en met andere wielen verander je de complete look van de auto in 15 min.
binnenzijde word zwart en de rest PW.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik vind compleet PW mooier maar is niet te doen om binnenzijde mooi bij te houden dus zwart is meer voor het gemak want met al die witte spaakjes ben je al druk zat.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben er geen fan van, maar ben wel benieuwd wat je er van gaat maken, hoe het er uit komt te zien.
(Misschien dat ik dan van mening verander, maar zo in het zilverkleurig...)
(Misschien dat ik dan van mening verander, maar zo in het zilverkleurig...)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik denk dat het erg mooi gaat worden maar ga ze vandaag monteren en maak een paar foto's.
Dan ff iemand aardig aankijken en vragen of die ze PW wil shoppen :-D
als het tegenvalt gaan ze de verkoop in.
Dan ff iemand aardig aankijken en vragen of die ze PW wil shoppen :-D
als het tegenvalt gaan ze de verkoop in.
Onze sponsors