Ruim 30 Mini`s op een rij
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Ruim 30 Mini`s op een rij
Wow, ik denk dat ik toch de verkeerde werkgever heb. Toen ik gisteren in de showroom in Eindhoven was stonden er ruim 30 mini`s op een rij, allemaal gekocht door een bank. Nieuwe medewerkers kregen een Mini, om mee klanten te gaan bezoeken. Was een leuk gezicht, zoveel op een rij.
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
10-XD-VP tot 40-XD-VP en alle tussenliggende nummers...
Re: Ruim 30 Mini`s op een rij
Hadden die wagens al een kenteken? Ik vind het wel een gaaf gezicht om al die Mini's ook nog eens met hetzelfde kenteken te hebben...alleen het nummer gaat dan verschillen..zoiets vankoekie schreef:Wow, ik denk dat ik toch de verkeerde werkgever heb. Toen ik gisteren in de showroom in Eindhoven was stonden er ruim 30 mini`s op een rij, allemaal gekocht door een bank. Nieuwe medewerkers kregen een Mini, om mee klanten te gaan bezoeken. Was een leuk gezicht, zoveel op een rij.
10-XD-VP tot 40-XD-VP en alle tussenliggende nummers...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Van Laarhoven 
Stelletje Mazzelpikken. Welke kleur Snans?
Lekkere Boss, Dit zag ik laatst ook in den Antwerp, dat waren ook maar liefst 35 rode schatjes, die op d'r baasje stonden te wachten.

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Lekkere Boss, Dit zag ik laatst ook in den Antwerp, dat waren ook maar liefst 35 rode schatjes, die op d'r baasje stonden te wachten.

- koekie
- Enthousiast
Bericht
)
Praatje van de minimakers, en allemaal tegelijk los.
Maaar het leukste was natuurlijk dat mijn cabrio definitef is besteld
Yep, en idd allemaal een oplopend nummerbord. Grote happening, naam van de werkgever erop, showroom werd verbouwd voor een heuse party(dacht even dat het voor mij wasPretty Cooper schreef:Van Laarhoven

Praatje van de minimakers, en allemaal tegelijk los.
Maaar het leukste was natuurlijk dat mijn cabrio definitef is besteld

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Oh Shit,
Ja, dat krijg je als je verslaafd bent, je gaat alles door elkaar zien. Snans is met Bonnets.
Koekie, excusez moi
Thanks Blont

Blont-007 schreef:Lieverd gisterenPretty Cooper schreef: Welke kleur Snans?mss???

Ja, dat krijg je als je verslaafd bent, je gaat alles door elkaar zien. Snans is met Bonnets.
Koekie, excusez moi

Thanks Blont

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Hopelijk blijven deze in Brabant.
Gezellie en mss krijgen we er hier nog wel een paar bank-collega's bij
op het forum.
Gezellie en mss krijgen we er hier nog wel een paar bank-collega's bij

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 15 apr 2007, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rabobank "boert" goed volgens mij dus die zullen wel in Eindhoven blijven 
We komen ze de komende maanden wel weer eens bekijken. Leuke stad blijft het, alleen jammer van die voetbalclub

We komen ze de komende maanden wel weer eens bekijken. Leuke stad blijft het, alleen jammer van die voetbalclub

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors