De meeste GP's zitten standaard tussen 205 en 210pk, niet op de 218 die is opgegeven. Met Fase IV zou je tussen 125 en 130 moeten uitkomen wat mij betreft

- 250 pk met 380 CC's is klinklare onzin. Ik heb nu al tig keer verkondigd waarom, maar eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.Yakkoox schreef:Heb zonet contact opgenomen met Klaas en met BR.
Klaas beweerd dat de standaard JCW injectoren voldoene benzine kunnen leveren tot vermogens van +-250pk![]()
Ben nog aan het afwachten op de reactie van BR, maar waarschijnlijk ga ik volgende week even langs bij BR voor alles te laten aanpassen.
Had voor dat ik naar Beek ging ook even contact gehad met BR en zij beweren dat ik een Forge intercooler moet plaatsen om mijn vermogen te kunnen behouden.
Ik dacht dat de GP intercooler momenteel wel goed genoeg was?
In de toekomst komt er nog een GRS motorsport intercooler/chargecooler op, maar momenteel is mijn spaarvarkentje leeg..
Taalkennis boeit niks. Gewoon iemand laten bellen, afspraak maken voor 550's en software, done.Treinkaart kopen, links rijden, aankomen, mappen en dezelfde weg terug. Vandaag nog gedaan (alleen niet gemapped) eitje.Yakkoox schreef:1320 is leuk maar ik heb de Engelse taalkennis hier niet voor vrees ik ..
Onze sponsors