Mini Cooper JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
coolenhuib
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mini Cooper JCW

29 nov 2013, 15:49

Afbeelding

Hier mijn Mini Cooper JCW uitgevoerd.
Herkent iemand hem? Want toen ik hem kocht bij de garage zat de sticker er al op van newminiclub.nl.
Misschien kan ik de oud eigenaar terug vinden?! :P

En weet iemand of je een normaal mini cooper blok makkelijk om kunt bouwen naar een jcw blok?

Groetjes Huib
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Mini Cooper JCW

29 nov 2013, 21:08

Ziet er dik uit! Gefeliciteerd!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

29 nov 2013, 21:31

Mooie Mini... Ik weet niet van wie hij is geweest maar hij is wel lekker dik!

Rob kom er maar in... ;)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2013, 21:45

louisvdd76 schreef:Mooie Mini... Ik weet niet van wie hij is geweest maar hij is wel lekker dik!

Rob kom er maar in... ;)
rob heeft het druk met sleutelen :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2013, 19:01

Dikke wannabee hut
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2013, 19:49

Mooi karretje!!
coolenhuib
Nieuw Lid
Nieuw Lid

30 nov 2013, 20:42

De mini is idd compleet van binnen en buiten jcw.
Alleen helaas nog niet motorisch :D maar komt goed!
Ben al aardig rond aan het kijken voor dat :D
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 dec 2013, 00:45

Mwah, ik zou het geen JCW noemen... Geen JCW remmen, geen JCW velgen, geen JCW bumper, geen JCW stoelen, etc... Het is een hele leuke Coopert hoor, begrijp me niet verkeerd. :D

Je parking snap ik niet. Die is wel heel verwarrend... Zou ik nog eens kritisch naar kijken want de R112 JCW velgen zien er heel anders uiten xenon zit er ook niet op. :?

Als je de power, remmen, etc van een JCW wil dan zou ik naar een JCW op zoek gaan en deze verkopen/inruilen. De kosten van een aerokit, remmen, motor en dergelijke lopen heel fors in de papieren en de restwaarde is niet te vergelijken met een officiële Cooper S JCW.

Just my 2 cents. :wink:
coolenhuib
Nieuw Lid
Nieuw Lid

01 dec 2013, 11:47

Hhmm ja daar heb je een beetje heel veel gelijk in haha!
Al moet ik wel zeggen dat dit de winterset is, de jcw velgen heb ik er wel bij zitten.

Ja bij parking heb ik nu nog maar ff snel klik klik gedaan hahah! met wat ik dacht dat goed was.

Hmm okee, nouja we zien wel ;)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 dec 2013, 12:53

ik heb ook veel jcw onderdelen op mij Fake jcw gedaan en ben er super blij mee al had ik voor het extra mod geld incl aankoop bedrag mini cooper s beter gelijk een echte jcw kunnen kopen maar ik geniet elke dag van mijn Mini :-D
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 dec 2013, 14:32

Welkom. Je hebt trouwens geen Cooper maar een Cooper S....best een verschil
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 dec 2013, 15:13

Geen Cooper S Rob... Tik het kenteken maar is in op de rdw site. :wink:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 dec 2013, 15:22

idd cooper uit 2011 .
dacht ook cooper s eigenlijk.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 dec 2013, 15:32

Oh echt? :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 dec 2013, 15:36

speedy schreef:ik heb ook veel jcw onderdelen op mij Fake jcw gedaan en ben er super blij mee al had ik voor het extra mod geld incl aankoop bedrag mini cooper s beter gelijk een echte jcw kunnen kopen maar ik geniet elke dag van mijn Mini :-D
dat dus ^^^^ Ben inmiddels aardig ver met JCW onderdelen maar je moet vooral de dingen doen die mooi vind of omdat het een upgrade is. Niet omdat het JCW is :D Want ik heb ook een S en ik weet dat het nooit een JCW zal worden.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Show your ride”