Thx Fred!
@Comparco..heb een beetje gesmokkeld want eind deze week mag die nog 1x naar buiten voor de winterwielen meet in de Meern..daarna goed wassen en poetsen, plastic erover en bescherming rondom...
Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Re: Peter's BMW e46 330ci...Wintersleep..pag 88
Gisterenavond eindelijk de Alfa opgehaald..zit weer strak in de lak, zomer wielen gespoten en interieur is netjes gemaakt...was 1:30 vannacht toen ik bij de spuiter wegreed en vanmorgen vroeg weg om mn nieuwe speeltje te halen (zie onder) dus geen mooie plaatjes kunnen maken...maar goed, een paar crappy ones dan...

Dus ik ben klaar voor de winter
Maar ja, als de 3 (bijna) klaar is, de Alfa ook, dan heb je weer wat nieuws nodig...en dan ga je wat leuks halen
2002 e39 540 Touring Individual
- Individual Messing Metallic lak
- Individual Nappa Champagne leder
- Individual Poplar Nature trim
- Individual High Gloss raamlijsten
- Individual Instaplijsten
- Elektrische Memory Stoelen incl elektrische hoofdsteunen
- Elektrische Memory Stuurkolom
- Elektrische Memory Opklapbare Elektro-chromatische buiten spiegels
- Elektrische Afstandsbediende Achterklep
- Elektrische Schuif / Kantel dak
- Dubbel glas voor en achter
- Digital Sound Processor
- Standkachel
- 16:9 Navigatie
- OEM Xenon
- OEM Angel eyes -_-
Recente onderhoud:
- Gereviseerde versnellingsbak mét garantie
- Water gekoelde dynamo
- Bougies
- Dunlop banden
- Draagarmen incl stabilisatie stangen
- Hardy Schijf
Alle historie vanaf aankoop eerste eigenaar zit erbij, alsmede alle facturen sinds import.
Plannen:
- Zwarte hemel
- Velgen
- Verlagen
- Einddemper
Begin komende weel ophalen :gekdoen:
Snelle iPhone picas:

Dus ik ben klaar voor de winter

Maar ja, als de 3 (bijna) klaar is, de Alfa ook, dan heb je weer wat nieuws nodig...en dan ga je wat leuks halen

2002 e39 540 Touring Individual
- Individual Messing Metallic lak
- Individual Nappa Champagne leder
- Individual Poplar Nature trim
- Individual High Gloss raamlijsten
- Individual Instaplijsten
- Elektrische Memory Stoelen incl elektrische hoofdsteunen
- Elektrische Memory Stuurkolom
- Elektrische Memory Opklapbare Elektro-chromatische buiten spiegels
- Elektrische Afstandsbediende Achterklep
- Elektrische Schuif / Kantel dak
- Dubbel glas voor en achter
- Digital Sound Processor
- Standkachel
- 16:9 Navigatie
- OEM Xenon
- OEM Angel eyes -_-
Recente onderhoud:
- Gereviseerde versnellingsbak mét garantie
- Water gekoelde dynamo
- Bougies
- Dunlop banden
- Draagarmen incl stabilisatie stangen
- Hardy Schijf
Alle historie vanaf aankoop eerste eigenaar zit erbij, alsmede alle facturen sinds import.
Plannen:
- Zwarte hemel
- Velgen
- Verlagen
- Einddemper
Begin komende weel ophalen :gekdoen:
Snelle iPhone picas:

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Peter's BMW e46 330ci...New toys..pag 89
Lekker bezif Peter, Alfa ziet er weer netjes uit.
En die 540
. Gave kleur!
En die 540

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice, lekkere 8 cilinder 

R53 MCS HB / Pepper White
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heerlijke BMW Peter. Een Eisenmann doet het goed als einddemper.
Wat deze BMW's bieden aan rij-comfort ga je echt niet in een Mini vinden. Als ik het dus mag inschatten denk ik niet echt op korte termijn.speedy schreef:en wanneer komt er weer een mini naast?
Heerlijke BMW Peter. Een Eisenmann doet het goed als einddemper.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
dat geloof ik graag en dan ook nog een zielige 4 cilinder :-D
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik moet schoorvoetend bekennen dat ik nog wel eens kijk naar een Mini, maar dan meer naar een Countryman of Paceman..maar die vindt ik echt veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt.
Daarnaast merk ik dat ik steeds meer old skool-achtige wensen heb, en zo'n oudere 5 is dan gewoon fijner dan een nieuwe Mini...
Maar..zeg nooit, nooit..want toen ik laatst met Rob stukje heb gereden in zijn blauwe dacht ik wel...shit..mis de mijne
Daarnaast merk ik dat ik steeds meer old skool-achtige wensen heb, en zo'n oudere 5 is dan gewoon fijner dan een nieuwe Mini...
Maar..zeg nooit, nooit..want toen ik laatst met Rob stukje heb gereden in zijn blauwe dacht ik wel...shit..mis de mijne

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gave bak alweer Peter! 
Lekker volle luxe limo zo. Dat zo'n dikke 8 cilinder door zo'n klein pispijpje kan uitademen joh

Lekker volle luxe limo zo. Dat zo'n dikke 8 cilinder door zo'n klein pispijpje kan uitademen joh

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
hahaha cool dit!! 
Plannen zijn ook prima, bijna compleet...
Kleur is cool, interieur is chique, maar zou niet mijn keuze zijn, houtinleg vind ik verschrikkelijk, ik zeg pianolak zwart!
Dus die zou ik ff toevoegen aan het modlijstje 

Plannen zijn ook prima, bijna compleet...
Kleur is cool, interieur is chique, maar zou niet mijn keuze zijn, houtinleg vind ik verschrikkelijk, ik zeg pianolak zwart!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha, thx!
En ik ga helemaal los tegen mn eigen opvattingen, want ik vindt a. de OEM look mooi, b. de beige bekleding en c. het lichte hout
Niet dat het wat zegt over smaak, maar ik zag toevallig op ebay een setje van dit hout...vragen ze gewoon 1400,- voor
En ik ga helemaal los tegen mn eigen opvattingen, want ik vindt a. de OEM look mooi, b. de beige bekleding en c. het lichte hout

Niet dat het wat zegt over smaak, maar ik zag toevallig op ebay een setje van dit hout...vragen ze gewoon 1400,- voor

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit ding klopt gewoon met dat hout en die kleur leer.
Ik snap alleen niet zo goed wat de Alfa in dit hele verhaal doet. Die gaat binnenkort weer weg? Of is voor de vriendin/vrouw?
Ik snap alleen niet zo goed wat de Alfa in dit hele verhaal doet. Die gaat binnenkort weer weg? Of is voor de vriendin/vrouw?
Onze sponsors