Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53
ik zal je niet meer lastig vallen want anders duren die foto's veel te lang
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ze zaten eronder hoor...zie hieronder het resultaat...
Vind de ruimte tussen band en auto nu wat te groot persoonlijk. Zal na het rijden wel wat inzakken nog maar goed...
Voorwiel:

Achterwiel:

Schuin van voor:

Steken wel lekker ver naar buiten met deze ET-waarde:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, het wiel ansich staat wel mooi moet ik zeggen. Als ik deze velgen ga houden met deze bandenmaat moet de auto eigenlijk omlaag. Gezien ik daar nog even geen trek in heb, kan het zo zijn dat ze eerdaags weer te koopt staan...haha

Vind de ruimte tussen band en auto nu wat te groot persoonlijk. Zal na het rijden wel wat inzakken nog maar goed...
Voorwiel:

Achterwiel:

Schuin van voor:

Steken wel lekker ver naar buiten met deze ET-waarde:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, het wiel ansich staat wel mooi moet ik zeggen. Als ik deze velgen ga houden met deze bandenmaat moet de auto eigenlijk omlaag. Gezien ik daar nog even geen trek in heb, kan het zo zijn dat ze eerdaags weer te koopt staan...haha
Laatst gewijzigd door Klatsie op 14 jan 2014, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
wiel staat prachtig maar voor het echt mooie is iets zakken eigenlijk wel een must.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat vind ik zelf ook eigenlijk...hahaspeedy schreef:wiel staat prachtig maar voor het echt mooie is iets zakken eigenlijk wel een must.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53..nw foto's pg 7.
je rijd echt niet voor lul met deze hoogte hoor dus je kunt schroefset best ff uitstellen.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat vind ik nog even een lastige als ik eerlijk ben...
Ja maarja welke staan nu beter? Mijn zilvere OEM of deze zwarte OZ's...speedy schreef:je rijd echt niet voor lul met deze hoogte hoor dus je kunt schroefset best ff uitstellen.
Dat vind ik nog even een lastige als ik eerlijk ben...

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben eruit.
Deze gaan 'm niet worden en gaan de verkoop in.
Deze gaan 'm niet worden en gaan de verkoop in.
- Broekies
- Mod virus alert!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
lijkt mij wel :-D
ik zou er nog maar even goed overdenken want staan echt wel mooi

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind ze absoluut mooi staan, maar nu door dat gat ertussen is het niet *KABAM!* voor me zeg maar...
Ik denk nu niet bij mezelf van "Ja dat zijn ze!" en dat moet je toch wel hebben met velgen vind ik persoonlijk...
Ja klopt maar gaat grotendeels om gevoel ook he? Heb bijna een uur lang naar die foto's zitten kijken...Broekies schreef:dat doe je rap in een uur tijd

Ik vind ze absoluut mooi staan, maar nu door dat gat ertussen is het niet *KABAM!* voor me zeg maar...
Ik denk nu niet bij mezelf van "Ja dat zijn ze!" en dat moet je toch wel hebben met velgen vind ik persoonlijk...

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Velgen zelf staan wel super dat ben ik met je eens...
Maar door dat gat heb ik niet zoiets van JA!.
Thanks man, maar dat gat ertussen is zo zonde...speedy schreef:lijkt mij wel :-D

Velgen zelf staan wel super dat ben ik met je eens...
Maar door dat gat heb ik niet zoiets van JA!.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
goedkoop schroefsetje geen optie in redelijk korte termijn?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik de velgen niet kan verkopen wie weet.
Dan heb ik in iedergeval weer tijd om even te sparen. Maar goedkoop schroefsetjes is ook weer zo wat. Als ik wat doe wil ik het eigenlijk wel goed doen zeg maar. Goedkoop is vaak duurkoop natuurlijk en wat is goedkoop...
Ik wil heel veel maar alles kost zoveel...pfff haha
Ik wil eigenlijk ff rustig aan doen, maar dat is zo moeilijk ik zie steeds van alles wat ik wil.
En gezien ik vrijwel geen geduld heb en alles gelijk wil hebben is dat lastig...
Hopelijk eerdaags ook bericht van Job dat mijn skirts klaar zijn.
Kan ik ook weer diep in de buidel tasten....hatsjee!
Dan heb ik in iedergeval weer tijd om even te sparen. Maar goedkoop schroefsetjes is ook weer zo wat. Als ik wat doe wil ik het eigenlijk wel goed doen zeg maar. Goedkoop is vaak duurkoop natuurlijk en wat is goedkoop...

Ik wil heel veel maar alles kost zoveel...pfff haha
Ik wil eigenlijk ff rustig aan doen, maar dat is zo moeilijk ik zie steeds van alles wat ik wil.
En gezien ik vrijwel geen geduld heb en alles gelijk wil hebben is dat lastig...

Hopelijk eerdaags ook bericht van Job dat mijn skirts klaar zijn.
Kan ik ook weer diep in de buidel tasten....hatsjee!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb op mijn vorige mini een v-maxx setje gehad en was prima prijs /kwaliteit en die heb je er gemonteerd onder zitten onder de 500 euro.
Maar die velgen verkoop je toch wel snel want prijs is prima voor die set wielen .
Maar die velgen verkoop je toch wel snel want prijs is prima voor die set wielen .
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cobra Evo 1 zit er bij mijn Mini onder en nog wel bij meerdere leden en is ook niet zo duur. Goede schroefset en zeker voor het doel waarvoor aangeschaft: de looks
Zo herkenbaarGreenyMini schreef:Ik wil eigenlijk ff rustig aan doen, maar dat is zo moeilijk ik zie steeds van alles wat ik wil

Cobra Evo 1 zit er bij mijn Mini onder en nog wel bij meerdere leden en is ook niet zo duur. Goede schroefset en zeker voor het doel waarvoor aangeschaft: de looks
Onze sponsors