speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: speedy
vind zilver niet zo en denk dat pw een verassend mooie combi word voor deze wielen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zo wielen ff wisselen want gaan morgen naar de spuiter en zijn week later klaar 8-)

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het gedurfd kan er nog niet echt een beeld bij vormen. Ben je niet bang dat het straks één grote beige hoop wordt? Antraciet zou mijn keus zijn denk ik. Heb je toch wat anders en kun je ze ook nog een keer doorverkopen.speedy schreef:vind zilver niet zo en denk dat pw een verassend mooie combi word voor deze wielen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
koop geen wielen om het doorverkopen en heb echt het idee dat het super dik word .
- Erjen
- Bijna verslaafd
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Potverdikkie die staat mooi op z'n wieltjes...
Ben benieuwd naar het eindresultaat...
We zijn lekker aan het wisselen vandaag he Speedy? haha

Ben benieuwd naar het eindresultaat...
We zijn lekker aan het wisselen vandaag he Speedy? haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is dan wel weer de enige juiste instelling. De uitkomst kan ik me nog niet echt een beeld bij vormen maar benieuwd ben ik zeker.speedy schreef:koop geen wielen om het doorverkopen en heb echt het idee dat het super dik word .

- speedy
- NMC Legend
Bericht
tenzo velg is 8 j et42 en band 215/35/18 (met spacers 5 mm gemonteerd)
dit staat ook niet verkeerd maar 1 maatje te groot.
bbs velg is 8 j et 38 en band 215/35/18 (zonder spacers gemonteerd).Erjen schreef:Speedy, wat zijn de specs van de velg & band etc.
tenzo velg is 8 j et42 en band 215/35/18 (met spacers 5 mm gemonteerd)
dit staat ook niet verkeerd maar 1 maatje te groot.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
als iemand ze wil kopen zal die toch echt van pw moeten houden :-Dbiermagnaat schreef:Dat is dan wel weer de enige juiste instelling. De uitkomst kan ik me nog niet echt een beeld bij vormen maar benieuwd ben ik zeker.speedy schreef:koop geen wielen om het doorverkopen en heb echt het idee dat het super dik word .
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Bij deze maar dat heb ik je al geapt wil ik graag de eerste optie voor als ze weg gaan
Zou ze nu al weg doen als ik jouw was en bv op zoek gaan naar een setje Dotz velgen o zo

Zou ze nu al weg doen als ik jouw was en bv op zoek gaan naar een setje Dotz velgen o zo

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
voordat ze officieel te koop komen krijg jij een seintje
maar verwacht niet dat het heel snel is

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is goed gewoon je forumnaam ff eer aan doen. En naar je vorige spuiter brengen.
Maar ik heb gen haast rij deze winter zowiezo met de Dotz velgen

speedy schreef:voordat ze officieel te koop komen krijg jij een seintje![]()
Is goed gewoon je forumnaam ff eer aan doen. En naar je vorige spuiter brengen.

Onze sponsors