Vind ze zo in het zilver eigenlijk ook wel gaaf staan, al ben ik met je eens dat het niet echt een geheel vormt met de rest van die dikke bak Daïel ;-)
ze PW laten spuiten zou ik nooit opgekomen hebben, maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat als t klaar is, jij heb me al vaker positief weten te verassen met 'bijzondere' combinaties
was van de de week ff bij Hamu (apeldoorn) geweest en olie gehaald bij Senna di silva (forum lid) en toen ik thuis kwam dacht ik "huh zo weinig voor 5 liter olie" en ging ff de rekening bekijken en ik had een fikse korting gehad zonder te bedanken en ging ervan uit dat de normale prijs was gerekend....
dus ik vanochtend maar ff langs gereden om de jongens toch te bedanken voor de mooie prijs want dacht echt bij mezelf wat asociaal dat ik niks gezegd heb.
Echt een aanrader dus HAMU in Apeldoorn !
zelfs met verzenden zal het gunstiger uitpakken als automaterialen zaak in de buurt.
ik heb altijd Kroon olie presteza en was volgens mij iets van 45 euro (5 liter) en misschien wel iets minder want had auto lader bij de rekening in zitten.
ik heb ook een liter of 10 Castrol Edge (voorgeschreven) gekocht voor rond de €85,-...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Dan was dat het...haha
Dan zou die €85,- wel inclusief verzendkosten zijn geweest ofzo...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S