Image
Image
Image
MINI COOPER D JCW
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
MINI COOPER D JCW
nice ! is al aardig aan gemod
verlaagd,remklauwen rood gespoten.
bosch aero wissers.
airbag,stuur kapjes,lampringen en sproeiers,a en c stijlen zwart gewrapt/gespoten en een joey mod zie ik.
verlaagd,remklauwen rood gespoten.
bosch aero wissers.
airbag,stuur kapjes,lampringen en sproeiers,a en c stijlen zwart gewrapt/gespoten en een joey mod zie ik.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Wolf
- 4 op een rij!
Bericht
Re: MINI COOPER D JCW
Zou alleen de zwart gespoten kapjes van het stuur vervangen door zwarte zodat ook de knopjes zwart zijn.
Voor de rest echt een schitterende bak!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie Mini hoor!!
Helemaal goed, alleen de velgen zou ik zelf wijzigen...

Helemaal goed, alleen de velgen zou ik zelf wijzigen...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom en gefeliciteerd, mooie dikke Dooper. Flink gemod ook al! Wielen zijn ook niet direct mijn favoriet, maar mss handig voor de winter
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooi hoor dikke auto en al flink bezig geweest zie ik mocht je nou de JCW look af willen maken ik heb nog een paar OEM JCW velgen voor je te koop.
Veel plezier met je auto en hopelijk een hoop veilige km geniet ervan

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- simo
- Nieuw Lid
Bericht
Zou je miss een foto of link kunnen sturen naar de zwarte kapjes?
Mini Wolf schreef:Zou alleen de zwart gespoten kapjes van het stuur vervangen door zwarte zodat ook de knopjes zwart zijn.
Zou je miss een foto of link kunnen sturen naar de zwarte kapjes?
- simo
- Nieuw Lid
Bericht
Ik ben benieuwd naar het setje velgen zou ik een foto kunnen zien? En bedankt nog voor je reactie
Casper schreef:Mooi hoor dikke auto en al flink bezig geweest zie ik mocht je nou de JCW look af willen maken ik heb nog een paar OEM JCW velgen voor je te koop.
Ik ben benieuwd naar het setje velgen zou ik een foto kunnen zien? En bedankt nog voor je reactie
Onze sponsors