Facelift achterlichten plaatsen

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

Facelift achterlichten plaatsen

05 dec 2013, 13:14

Ik heb een setje facelift achterlichten liggen die ik in mijn R53 wil bouwen. Alleen nu vraag ik me af of ik de ‘fittingen’ dan ook moet vervangen? Deze heb ik er namelijk niet bij en ik hoop eigenlijk dus dat ik die over kan zetten van mijn oude lampen. Iemand die hier ervaring mee heeft en dit kan vertellen?
Afbeelding
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Facelift achterlichten plaatsen

05 dec 2013, 13:30

Hoi Ramon!

de fittingen moet je volgens mij wel hebben, omdat deze weer anders zijn.
voor de rest kun je een retrofit kabelboom kopen , deze sluit je gemakkelijk aan op je oude kabelboom, en werkt alles zoals het zou moeten! dit omdat er in de de facelift achterlichten geen mistlichten zit, en juist weer wel een achter uitrijdlicht, dit moet dus omgedraaid worden. kabelboom is volgensmij niet mega duur dus scheelt weer een hoop gepriegel met de soldeerbout.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 dec 2013, 14:04

Je hebt idd de fittingen ook nodig, maar volgens mij heb ik daar nog wel iets van liggen. Ik zal morgen even kijken voor je
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

05 dec 2013, 18:50

:) top!
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”