Cooper S R53 Marinus

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Aerobumper, GP2 diff en wisser delete. Cooper S Marin

06 dec 2013, 00:08

Zaterdag thuis, zelfde tijd als vorige keer? Kom ik dit moois even aanschouwen..
Afbeelding
maximiliaan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 dec 2013, 07:55

Mooi mods man!! Hij was al vet en is nu weer een stukje dikker! Zeker ook die ruitenwisser delete staat m goed:D
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2013, 10:08

Potdeurie kerel!
Je gaat ineens hard met de mods! Echt lekker bezig!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

Re: Cooper S Marinus. R56S remmen, Gp tellerplaten, Carbon D

06 dec 2013, 10:38

marinusrules schreef:Goedenavond mannen!

Ik heb de afgelopen week niet stil gezeten en ben weer lekker aan de gang gegaan, er lagen wat spulletjes klaar voor montage en die kun je natuurlijk niet te lang laten liggen. :lol:

Louis had met een leuke korting het eindstuk van diffuser voor me geregeld, nogmaals dank daarvoor. :mrgreen: Was eigenlijk van plan om de achterkant van de diffuser dicht te maken zodat je de dempers niet ziet zitten maar dit ziet er echt niet uit. Dus de plannen zijn weer gewijzigd. De Supersprint blijft voorlopig even zitten tot ik een R56s pijp gevonden heb en gaat dan in de verkoop, en word dus niet vervangen door de Milltek want die gaat naar Chico. :mrgreen: De accu bak word gehalveerd en er komt een kleinere accu in. En met deze aanpassingen kunnen dus ook de tunnels van het diff geplaats worden.

Voor nu ziet het er zo uit. Foto's zijn helaas van slechte kwaliteit had niks beters dan m'n telefoon bij de hand.

Afbeelding

Afbeelding

Gister heb ik de aerobumper terug gekregen van de spuiter en deze gelijk geplaatst samen met de ruitenwisser delete.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat waren de update's voor deze week. :mrgreen:
Vraagje, Ik vind die diffusser zo gaaf maar kan die ook gemonteerd worden op een R56.

Gr. Erwin
Respect 2 All :-))
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2013, 10:45

Erwin CS schreef: Vraagje, Ik vind die diffusser zo gaaf maar kan die ook gemonteerd worden op een R56.

Gr. Erwin
Sterker nog: Die is voor een R56!! ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

06 dec 2013, 11:58

Contact Spenki even. Die heeft een speciale prijs voor de club op een GP2 diff: LINK
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2013, 12:46

Zeer fraaie wijzigingen hoor, top!

Begrijp alleen die wisser delete nooit en al helemaal niet met dat K weer in Nederland.... >:(

Koffie!
Afbeelding
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 dec 2013, 12:50

Ziet er goed uit Marinus!
Ik zie het resultaat zondag wel 8)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2013, 13:16

BMX schreef:
Erwin CS schreef: Vraagje, Ik vind die diffusser zo gaaf maar kan die ook gemonteerd worden op een R56.

Gr. Erwin
Moet je wel een JCW bumper hebben... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2013, 13:18

mushrop schreef:
BMX schreef:

Gr. Erwin
Moet je wel een JCW bumper hebben... :wink:
Dat is maat een klein geitje
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2013, 13:36

Nou ja, klein geitje... Maakt die diffuser ineens twee keer zo duur als je die bumper nog niet hebt. En dan wil je de rest natuurlijk ook, en dan kost het nog veul meer financieel geld enzo
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2013, 13:45

Een MINI kost toch duur, dus kan dit er ook wel bij :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2013, 15:04

Spenki heeft er eentje pas gemaakt voor een R53, dus misschien lukt em ook wel met een standaard R56 bumpert :lol: Ben je wel uniek mee dan ;)

Anyways, dikke update hiero man! Zo'n diff is wel gaaf, maar inderdaad; dat je zo tegen de pot aankijkt vind ik wat minder.... misschien helpt het al een beetje als ze zwart zijn... ;)

8) 8) 8)
marinusrules
Be Mini
Be Mini

Aerobumper, GP2 diff en wisser delete. Cooper S Marinus.

30 dec 2013, 12:02

Goedemorgen iedereen!

Vanmorgen een R56s demper gekocht dus we kunnen weer verder met modden. :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Volgende week dinsdag een afspraak bij Roy voor montage van de uitlaat en diffuser tunnels. Accu bak word gehalveerd en komt later een kleinere accu in om het af te maken.

De supersprint word verkocht dus als iemand opzoek is na een andere uitlaat stuur maar een pm.

Word vervolgd!
RobbertKoppies
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

30 dec 2013, 12:14

marinusrules schreef:Goedenavond mannen!

Ik heb de afgelopen week niet stil gezeten en ben weer lekker aan de gang gegaan, er lagen wat spulletjes klaar voor montage en die kun je natuurlijk niet te lang laten liggen. :lol:

Louis had met een leuke korting het eindstuk van diffuser voor me geregeld, nogmaals dank daarvoor. :mrgreen: Was eigenlijk van plan om de achterkant van de diffuser dicht te maken zodat je de dempers niet ziet zitten maar dit ziet er echt niet uit. Dus de plannen zijn weer gewijzigd. De Supersprint blijft voorlopig even zitten tot ik een R56s pijp gevonden heb en gaat dan in de verkoop, en word dus niet vervangen door de Milltek want die gaat naar Chico. :mrgreen: De accu bak word gehalveerd en er komt een kleinere accu in. En met deze aanpassingen kunnen dus ook de tunnels van het diff geplaats worden.

Voor nu ziet het er zo uit. Foto's zijn helaas van slechte kwaliteit had niks beters dan m'n telefoon bij de hand.

Afbeelding

Afbeelding

Gister heb ik de aerobumper terug gekregen van de spuiter en deze gelijk geplaatst samen met de ruitenwisser delete.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat waren de update's voor deze week. :mrgreen:
Je diff staat erg goed!
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Show your ride”