Hallo Mini Vrienden,
Mijn maatje wil deze Mini Cooper S kopen. Bij iemand bekend.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/min ... r/10641801" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. Erwin
Mini Cooper 1.6 Cooper S Johnworks Navi Leer
- Erwin CS
- Be Mini
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini Cooper 1.6 Cooper S Johnworks Navi Leer
Met de auto zelf niet...
Wat ik er zo op het eerste oog aan zie:
jan 2004 en grotendeels facelift?
geen facelift interieur maar wel facelift stuur?
facelift koplampen, geen facelift grille?
achterbumper iets beschadigd/schaafplekje,
facelift achterlichten icm met een achteruitrijlicht ipv mistlicht?
uitlaat hangt een beetje ver/laag/vreemd?
hangt rechtsachter errug laag?
deukje rechterdeur?
geen foto motor om te zien of ook motorisch een JCW is..?
Opzich een hele dikke volle auto, en dat mengelmoesje van facelift/pre-facelift zie je wel vaker, maar ik vind januari 2004 wel erg vroeg... Eind 2004 had ik zo gelooft.
Hoeft niks geks te zijn natuurlijk, maar kijk er ff naar, zijn dingetjes die mij zo opvallen.
Wat ik er zo op het eerste oog aan zie:
jan 2004 en grotendeels facelift?
geen facelift interieur maar wel facelift stuur?
facelift koplampen, geen facelift grille?
achterbumper iets beschadigd/schaafplekje,
facelift achterlichten icm met een achteruitrijlicht ipv mistlicht?
uitlaat hangt een beetje ver/laag/vreemd?
hangt rechtsachter errug laag?
deukje rechterdeur?
geen foto motor om te zien of ook motorisch een JCW is..?
Opzich een hele dikke volle auto, en dat mengelmoesje van facelift/pre-facelift zie je wel vaker, maar ik vind januari 2004 wel erg vroeg... Eind 2004 had ik zo gelooft.
Hoeft niks geks te zijn natuurlijk, maar kijk er ff naar, zijn dingetjes die mij zo opvallen.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eens met Sven, hoedt niks mis mee te zijn maar check m goed. Gelukkig heb je inmiddels ervaring.
JCW badges wil nog niet zeggen dat het ook een JCW is. Als er geen certificaat bij zit valt er ook niks aan te tonen.
JCW badges wil nog niet zeggen dat het ook een JCW is. Als er geen certificaat bij zit valt er ook niks aan te tonen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Heb ik ook tegen mijn maatje gezegd ondanks dat er een JCW nr plaatje op de motor zit 

Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Dat zag er goed uit. Hij heeft hem gekocht 

Respect 2 All 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als er een JCW plaatje op de motor zit, een JCW uitlaat, een JCW filter en blauwe injectoren is het een echte JCW. Aan de charger en cilinderkop zie je het nl niet. Plaatjes, bumpers en de hele boel is leuk maar betekent zo veel niet. Als je het echt wil zeker wil weten moet er een sticker op de ecu zitten, dan heeft ie ook de correcte software namelijk. Certificaten heeft bij lange na niet iedereen, en dat is meer een aardigheidje. Je kan het aan andere dingen net zo makkelijk herleiden 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Daveke, je bedoelt dan "een echte JCW tuning kit".
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, wat zou een works anders zijn?
Alle works opties behalve de tuning is gewoon een dikke S hoor..
Alle works opties behalve de tuning is gewoon een dikke S hoor..
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik zei dat omdat het anders een beetje "factory-JCW" zou lijken, maar die bestaan niet voor Gen-1. Gewoon voor de volledigheid , klare taal enzo...Daveke-Orranje schreef:Ja, wat zou een works anders zijn?

Gr, Marcel
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha, ja dat wist ik dus ook niet, tot Rob dat vertelde en in essentie alle Works-jes op kenteken dus 125 kw hebben. Mijn nieuwe daily had het op zn Duitse kenteken "eingetragen" dat ie 155 kw had, en dat heeft de RDW dus overgenomen. Op mn kenteken is het dus een Cooper S Chili, maar wel een vermogen van 155 kw. Nice!Marcel Always Open schreef:ik zei dat omdat het anders een beetje "factory-JCW" zou lijken, maar die bestaan niet voor Gen-1. Gewoon voor de volledigheid , klare taal enzo...Daveke-Orranje schreef:Ja, wat zou een works anders zijn?
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
LEKAHHHHHHHHHHHHHHHHajede schreef:En BPM afrekenen over een "gewone" S....

Respect 2 All 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
) en uiteindelijk gewoon een BPMaangifte van 1348 euro in de mail gekregen (wat een standaard 2006 Chili met panoramadak moest opbrengen.
Jup, briefje erbij gedaan (thnx Rob!) dat het een optiepakket was bij de dealer (wist ik nl nog nietajede schreef:En BPM afrekenen over een "gewone" S....

Onze sponsors