Gaat Niels voor een R53?

Stel je hier even voor.
Niels.
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Gaat Niels voor een R53?

07 dec 2013, 12:14

Na alweer zowat een hele dag snuffelen toch maar ff aanmelden op dit forum. Ik ben Niels een Groninger van (alweer) 38 lentes jong met huisje boompje en wat beestjes :mrgreen: sommige kennen me wel van DF. Na jaren VW en aanverwant tegenwoordig BMW minded. Verstand komt met de jaren zeg maar :lol: Echter ben ik voornemens de E46 325ci cabrio in het voorjaar te verkopen en speel ik met de gedachte er een R53 voor terug te nemen. De caab brengt te weinig fun kilometers en dus heb ik wel weer zin in wat anders. Ook omdat de vaste lasten vrij stevig zijn en de auto weinig kilometers maakt. De R53 kom je al voor leuke prijzen tegen dus dat lijkt me erg leuke opvolger :dansen
Laatst gewijzigd door Niels. op 07 dec 2013, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Gaat Niels voor een R53

07 dec 2013, 12:24

Welkom hier op het forum en veel plezier !!
Niels.
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Gaat Niels voor een R53?

07 dec 2013, 19:33

Er is echt zo veel info hier dat ik door de bomen het bos niet meer zie :lol: ff wat vraagjes:

Is een Jwc een officiele uitvoering af fabriek of is het een tuning pakket wat destijds optioneel was?
Hoeveel kilometers kan een compressor aan?
Wat is het zwakke punt van de versnellingsbak, maw waar herken je het aan?
SL65
One wheel wonder
One wheel wonder

08 dec 2013, 12:17

Niels. schreef:Er is echt zo veel info hier dat ik door de bomen het bos niet meer zie :lol: ff wat vraagjes:

Is een Jwc een officiele uitvoering af fabriek of is het een tuning pakket wat destijds optioneel was?
Hoeveel kilometers kan een compressor aan?
Wat is het zwakke punt van de versnellingsbak, maw waar herken je het aan?
JCW (John Cooper Works) levert zowel tuning kits als compleet getunede auto's af fabriek. Wat achtergrond info daarover: https://en.wikipedia.org/wiki/John_Cooper_Works" onclick="window.open(this.href);return false;

De rest van de punten kan ik helaas niet beantwoorden.
Niels.
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 dec 2013, 13:01

Echt gegoogled en ge-wiki-d had ik idd nog niet. Goede info, ik vroeg me al wanneer de R56 op de markt kwam nu ik een aantrekkelijke S heb gezien uit 2006. Komt iets wat snel aangezien een cabrio niets opbrengt :?
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2013, 17:27

Welkom bij de club en... :D

...............................succes met het maken van de juiste keuze... :P :D :)

Terug naar “Who are U?”