Erjen's R56 sJCW ::: Nieuwe 18" sloffen
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Uhr / Erjen > R56 sJCW > JCW R112 P15
Gouden velgen, daar was ik nog niet opgekomen
R112's in het goud.. hmhmhhm... je brengt me wel op ideeën.
Even fotoshoppen

R112's in het goud.. hmhmhhm... je brengt me wel op ideeën.
Even fotoshoppen
Uhr
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Nee Daiel daar was ik ook nog niet opgekomen
Staat wel super hoor goude wielen, dumpvalve erop en het is net een .................
@Erjen zwart dak carbon spiegels komen me ook bekend voor hahaha mooi hoor

Staat wel super hoor goude wielen, dumpvalve erop en het is net een .................

@Erjen zwart dak carbon spiegels komen me ook bekend voor hahaha mooi hoor
Laatst gewijzigd door Casper op 08 dec 2013, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- Erjen
- Bijna verslaafd
- speedy
- NMC Legend
Bericht
staat idd erg goed 8-)
mag wel iets minder goud maar meer naar bronze
mag wel iets minder goud maar meer naar bronze
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Ye, vond 't lastig om de goede kleur te krijgen. Vind 't wel erg tof staan. Strak idee!
Origineel:

Origineel:

Uhr
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je ze nou spuit dan koop ik ze weer terug
Staat echtmooi met dat blaauw

Staat echtmooi met dat blaauw

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
erjen..................DOEN.......... 

Respect 2 All 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Niet op die stalen rondingen van jou Country Cooper
Ik hoor echt hele gemengde uitspraken van Facebook, hier en m'n vriendenkring hierover hahah.
De ene vindt het echt geweldig, de ander moet er niets van hebben en vind dat 't alleen thuis hoort op Impreza's.... en m'n vriendin zei dat ze nooit meer bij me zou instappen als ik 't deed

Ik hoor echt hele gemengde uitspraken van Facebook, hier en m'n vriendenkring hierover hahah.
De ene vindt het echt geweldig, de ander moet er niets van hebben en vind dat 't alleen thuis hoort op Impreza's.... en m'n vriendin zei dat ze nooit meer bij me zou instappen als ik 't deed

Uhr
- speedy
- NMC Legend
Bericht
net mijn vrouw laten zien en die stapt er ook liever niet bij in :-D
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Lekker rustig, kunnen we fatsoenlijk planken zonder ons geweten op de bijrijders stoel te hebben.
Uhr
Onze sponsors