P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
Ja, het was iets met de ketting. Of de spanner... Ik ga het zo exact vernemen....
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik had geen last van de diesel ratel, en hij loopt ook gewoon ok...
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan zullen ze em misschien wel preventief willen vervangen omdat ie (weer) iets uitgerekt is?
Of alleen de ge-upgrade spanner als die er bij jou nog niet opzit, lijkt me meer voor de hand liggend als de JCW gewoon goed loopt en die kost geen drol!
Misschien valt dat nog wel mee dan....
Of alleen de ge-upgrade spanner als die er bij jou nog niet opzit, lijkt me meer voor de hand liggend als de JCW gewoon goed loopt en die kost geen drol!
Misschien valt dat nog wel mee dan....

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
de tandjes zeg wat een lijst… zal weer een dure worden hopelijk valt het mee!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat een voedselbank actie bij hem op kantoor, denk dat hij daar wat van meeneemt.ajede schreef:Sooww! Das een "leuk" lijstje.....![]()
Maar de distributieketting?
Met welke reden, loopt de JCW zo beroerd?
Alleen al een geintje van € 600,- ......![]()
Hoop dat er een dikke kerstbonus aankomt voor je!

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, het is idd heel prijzig geworden allemaal. Vrijdag krijgt ie z'n treatment....
Dit jaar ook al verse velgen+banden en verse aandrijfassen aangeschaft. Denk dat het totaal aan uitgaven van 2013 rond de 4k liggen...
Dat wordt heel veel zuipen met de jaarwisseling om dit allemaal fijn te vergeten

Dit jaar ook al verse velgen+banden en verse aandrijfassen aangeschaft. Denk dat het totaal aan uitgaven van 2013 rond de 4k liggen...
Dat wordt heel veel zuipen met de jaarwisseling om dit allemaal fijn te vergeten

- ajede
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
En voor 2014 staan sws nieuwe velgen en banden op het lijstje. Auto's zijn leuke hobby's
Ik was ongeveer dat zelfde kwijt aan motor revisie, draagarmen vervangen, rondom nieuwe remschijven / blokken.. Dat zelfde idee staat voor mij ook met oud & nieuwP5ycH0 schreef:Denk dat het totaal aan uitgaven van 2013 rond de 4k liggen...
Dat wordt heel veel zuipen met de jaarwisseling om dit allemaal fijn te vergeten![]()

En voor 2014 staan sws nieuwe velgen en banden op het lijstje. Auto's zijn leuke hobby's

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Hahaha dat is waar, al heb ik nu wel een kaal plekje achter m'n oren van het krabben (ja ik weet het, het klinkt raar)
Het is een goed doel laten we maar zeggen

Het is een goed doel laten we maar zeggen

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot die tijd moet ik ff voorzichtig zijn met remmen. Schijn nog maar 1 mm te hebben rechtsvoor.
Daarna:
Vrijdag ben ik weer blij...boris_brznjef schreef:Dat altijdCheek-O schreef:allemaal lekker zuipen dus!!!
@heren met kosten:je rijdt er geen nieuwe jcw van!! Jullie genieten er gelukkig lekker van

Tot die tijd moet ik ff voorzichtig zijn met remmen. Schijn nog maar 1 mm te hebben rechtsvoor.
Daarna:

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
P5ycH0 schreef: Dat wordt heel veel zuipen met de jaarwisseling om dit allemaal fijn te vergeten![]()

Onze sponsors