Landrover Discovery 3

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2007, 08:02

Kortom je hebt een nieuwe LRD3 gekocht? Begrijp ik dat goed?
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

17 apr 2007, 12:08

Waarom is eigelijk iedereen zo voorzichtig met zijn nummerplaat? Wat meer ken ja daar nu uithalen... :s
coendek
Stoepsleutelaar

17 apr 2007, 12:13

ja snap dat ook niet zo.... volgens mij alleen als je wat te verbergen hebt ofzo :S
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2007, 12:15

Weet jij veel wat ze er allemaal mee kunnen tegenwoordig. Ik doe het gewoon "just in case".
Afbeelding
Jurgen

17 apr 2007, 12:22

Ja ok, maar dan is paranoia ook niet meer ver he... En dan nog ze dat kunnen wat kan je dan te verbergen hebben? Tenzij je een verleden hebt ofzo... En wat doe je dan als je op straat komt? Andere nummerplaten? Kunnen ze ook aflezen. En trouwens als ze u uw adres dan al kunnen bemachitigen via je plaat... Er bestaat ook zoiets als een gouden gids :-) (ale ik weet niet hoe die in nederland noemt, voor de nederlanders dan)
Helenk
Be Mini
Be Mini

17 apr 2007, 12:33

CooperS-lightningblue schreef:Kortom je hebt een nieuwe LRD3 gekocht? Begrijp ik dat goed?
Nog net niet, doch garage maakt het me wel moeilijk met inruil bod. Nog géén 30% afschrijving in bijna 3 jaar!
Wil hem eigenlijk niet kwijt, alleen in het nieuwe model is de bijrijders stoel ook van voren in hoogte verstelbaar, Helen heeft de stoel graag in de hoogste stand maar dan lijkt net of je er van af glijdt, en dan kan er meteen ook airco bij derde rij en het leukere navigatie systeem wat tegen woordig "standaard" op de HSE zit.
Dus kans is groot.
Nummer mag best weten, echter hier op het forum zie je iederéén afdekken, dus ik dacht ik doe mee! (73-PS-VJ)
groet Henk

Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
coendek
Stoepsleutelaar

17 apr 2007, 12:33

hetzelfde!

goudengids ;)
horn
Be Mini
Be Mini

17 apr 2007, 12:56

wat mij betreft gaat het niet zozeer om mijn eigen nummerplaten als wel om de platen van andere auto's die ik fotografeer. Wellicht dat die mensen niet zo blij zijn als blijkt dat ze ergens zijn 'gespot'....

"Wat deed jouw mini in Bloemendaal, schat?" :roll:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Jurgen

17 apr 2007, 13:00

Bloemetje gaan kope? :wink:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2007, 13:09

Jurgen schreef:Ja ok, maar dan is paranoia ook niet meer ver he... En dan nog ze dat kunnen wat kan je dan te verbergen hebben? Tenzij je een verleden hebt ofzo... En wat doe je dan als je op straat komt? Andere nummerplaten? Kunnen ze ook aflezen. En trouwens als ze u uw adres dan al kunnen bemachitigen via je plaat... Er bestaat ook zoiets als een gouden gids :-) (ale ik weet niet hoe die in nederland noemt, voor de nederlanders dan)
Ik heb niks te verbergen, tenminste niet dat ik weet. Paranoia is ook een beetje overdreven. Eerder voorzichtig. Leden van deze club zijn niet de enige die dit forum volledig uitlezen.
Helenk schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Kortom je hebt een nieuwe LRD3 gekocht? Begrijp ik dat goed?
Nog net niet, doch garage maakt het me wel moeilijk met inruil bod. Nog géén 30% afschrijving in bijna 3 jaar!
Wil hem eigenlijk niet kwijt, alleen in het nieuwe model is de bijrijders stoel ook van voren in hoogte verstelbaar, Helen heeft de stoel graag in de hoogste stand maar dan lijkt net of je er van af glijdt, en dan kan er meteen ook airco bij derde rij en het leukere navigatie systeem wat tegen woordig "standaard" op de HSE zit.
Dus kans is groot.
Nummer mag best weten, echter hier op het forum zie je iederéén afdekken, dus ik dacht ik doe mee! (73-PS-VJ)
Dat is inderdaad een interessante aanbieding! Die bijrijdersstoel is inderdaad waardeloos. Bij ons is dat ding ook zo onhandig. Kan ook helemaal niet ver naar achteren.... :s
Afbeelding
Helenk
Be Mini
Be Mini

LR3 HSE diesel te koop

01 mei 2007, 21:56

LR D3 besteld met alles d'r op en d'r an.
Dus Brabanders nog interesse in een D3 HSE met PSV in het nummerbord, nou kan het weer!
Een fantastische auto, diesel getuned naar 245 pk en koppel >500Nm. Beviel zo goed dat ik een nog mooiere uitvoering gekocht heb om heeeeeel lang in te rijden :D .
(Interesse?>stuur een pm)
groet Henk

Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:27

Gefeliciteerd kerel! Geef eens wat details! Bij ons is vandaag ook wat nieuws aangeschaft, maar dat duurt nog enorm lang voor het er is!

Ben je van plan je nieuwe D3 te tunen? Eventueel andere dingetjes die nog veranderd worden? :mrgreen:
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:34

Gefeliciteerd met je nieuwe Disco! Erg mooie auto! Plaats gerust eens wat foto's als het zo ver is.
CooperS-lightningblue schreef:Bij ons is vandaag ook wat nieuws aangeschaft, maar dat duurt nog enorm lang voor het er is!
Daar ben ik dan ook wel heel erg benieuwd naar :D. Als de levertijd zo lang is, dan zal het vast geen Polootje o.i.d. zijn :wink:.
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:49

Ivo schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe Disco! Erg mooie auto! Plaats gerust eens wat foto's als het zo ver is.
Ja wat is eigenlijk de levertijd op je nieuwe D3?! Ben heel benieuwd naar hoe hij word!
Ivo schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Bij ons is vandaag ook wat nieuws aangeschaft, maar dat duurt nog enorm lang voor het er is!
Daar ben ik dan ook wel heel erg benieuwd naar :D. Als de levertijd zo lang is, dan zal het vast geen Polootje o.i.d. zijn :wink:.
Nee klopt, voor de verandering ook geen duitser dit keer, maar een serieuze circuit-italiaan voor op de weg. Hij moet nog officieel uitkomen en word waarschijnlijk gelanceerd bij de autoshow in Frankfurt. Daar ga ik in ieder geval naar toe! :wink:
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2007, 22:58

F430 Challenge Stradale?

:-PP
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”