Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- speedy
- NMC Legend
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Peter's BMW e46 330ci...New toys..pag 89
Even terugkomend hierop, ik had mn auto geschorst tijdens mijn Aruba tripje, en die schorsing heb ik in april van dit jaar opgezegd. Nu heb ik de auto in september weer geschorst en uiteindelijk in december geexporteerd. Schorsing was zowel voor de eerste, als voor de tweede keer 73 euro.. Niks duurder ondanks het feit dat ik binnen een jaar weer ging schorsenmushrop schreef:Nee dat is niet waar. Je schorst hem voor een jaar, korter mag. Als je korter dan een maand schorst moet je wel die maand betalen. Schors je de auto na het jaar schorsing weer binnen een jaar dan moet je een hoger schorsingstarief betalen.BMX schreef:Als je m korter schorst dan 8maanden (meen ik), moet je alsnog de wegenbelasting betalen met terugwerkende kracht...GreyCooperS schreef: Denk er wel aan om de 3 te schorsen tot het voorjaar.
Scheelt toch weer wat centjes in de maand.
Normale svhorsingskosten bedraagt €73,-
Bron:rdw.nl
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dank u allen
We hebben uiteindelijk de 5 niet versierd omdat het zo slecht weer was en het stadhuis uiteindelijk 200 mtr rijden was, dus we vonden het wel best..
We hebben op Facebook en hier zoveel leuke berichten gehad..echt super!
Dus namens Daan en mijzelf...heel erg bedankt voor jullie felicitaties!

We hebben uiteindelijk de 5 niet versierd omdat het zo slecht weer was en het stadhuis uiteindelijk 200 mtr rijden was, dus we vonden het wel best..
We hebben op Facebook en hier zoveel leuke berichten gehad..echt super!
Dus namens Daan en mijzelf...heel erg bedankt voor jullie felicitaties!

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen! 

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Peter gefeliciteerd man en je kersverse vrouwtje uiteraard ook 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vandaag even snel een lapje over de 147 gehaald en wat plaatjes geschoten. Nu had ik eindelijk de goede camera mee, maar er stond echt een flinke wind, dus sommige zijn helaas een beetje bewogen...

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 30 dec 2013, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Peter's BMW e46 330 / e39 540 / ar 147 wat plaatjes pag
Mooi hoor! Blijven lekkere wagens die 147's, heb er ook 1 gehad voor mn ex leasert. Nu een e46 touring.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx mannen,
Is idd een leuk en eigenlijk ook wel tijdloos karretje.
Zou m zelf niet zo snel kopen, maar nu die er toch is, is het wel leuk als die een beetje netjes is.
Interieur en nieuwe lak doen al een hoop.
Hoop volgende maand eindelijk een schroefsetje eronder te hebben, dan oogt t wat sportiever.
Als ik ze ergens voor leuk geld vindt nog een setje sideskirts en dan ben er wel weer klaar mee...
Is idd een leuk en eigenlijk ook wel tijdloos karretje.
Zou m zelf niet zo snel kopen, maar nu die er toch is, is het wel leuk als die een beetje netjes is.
Interieur en nieuwe lak doen al een hoop.
Hoop volgende maand eindelijk een schroefsetje eronder te hebben, dan oogt t wat sportiever.
Als ik ze ergens voor leuk geld vindt nog een setje sideskirts en dan ben er wel weer klaar mee...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Onze sponsors