Beste Mini-liefhebbers,
Ik heb een Cooper S (R53) uit 2002 met de optie 'verlichtingspakket' (de Duitse benaming daarvan althans).
Toen ik de auto kocht, brandde de lampjes in de voetenruimte in het donker (dus met ingeschakelde verlichting) tijdens het rijden in een gedempte stand. Inmiddels doen ze dat niet meer.
De lampjes zijn niet defect, want als ik de auto uitschakel en de deur open gaan ze alsnog branden.
Heb ik wellicht ergens een schakelaar omgezet o.i.d. waardoor de voetenruimte verlichting is uitgeschakeld?
Verlichting voetenruimte R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Verlichting voetenruimte R53
ik heb altijd alleen maar voeten verlichting gehad die aangaat bij contact uit en deuren open
Is gewoon normaal want zou toch gek zijn als daar licht brand tijdens het rijden.

Is gewoon normaal want zou toch gek zijn als daar licht brand tijdens het rijden.
- martinvh
- 4 op een rij!
Bericht
@Speedy:
Bij de meeste 'niet-budget' moderne auto's brand daar tijdens het rijden licht.
Het licht was tijdens het rijden zeer zwak (logisch) en is bij het uitstappen fel.
Bij de meeste 'niet-budget' moderne auto's brand daar tijdens het rijden licht.
Het licht was tijdens het rijden zeer zwak (logisch) en is bij het uitstappen fel.
- speedy
- NMC Legend
- Grootje
- Enthousiast
Bericht
Als je de binnenverlichtings schakelaar 5 seconden ingedrukt houd dan gaat de lampen een paar keer knipperen. Dan reset hij de verlichting en moeten ze het weer gaan doen.

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Verlichting voetenruimte brand toch niet tijdens het rijden?? Alleen als de deuren open gaan meende ik.. 

- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Ik heb ook van die verlichting in mijn mcs 2002 maar die gaat ook gewoon uit tijdens het rijden. als ik 5 sec op de knop druk, knippert de int verlichting 1 keer. dan is het helemaal uitgeschakeld. doe ik het weer, dan knippert het twee keer en is alles weer normaal ingeschakeld. maar ik krijg er geen ambient verlichting van. ( zoals in een audi of VW)
jammer want dat zou ik wel willen. ik vindt ambient verlichting een groot gevoel van comfort geven.
jammer want dat zou ik wel willen. ik vindt ambient verlichting een groot gevoel van comfort geven.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Werkt hier net zo.Richard030 schreef:Verlichting voetenruimte brand toch niet tijdens het rijden?? Alleen als de deuren open gaan meende ik..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
en als je de auto open klikt met afstand bediening doen ze het ook .
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja want dan gaat de binnen verlichting automatisch aan.. Vergeten te vermelden iddspeedy schreef:en als je de auto open klikt met afstand bediening doen ze het ook .

- speedy
- NMC Legend
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
De mijne doet het ook alleen met in-/uitstappen en ontgrendelen.
Maar als je het fijn vindt om een lampje bij je voeten te hebben... (je kijkt toch op de weg??
) dan kun je ook zo'n LED-lantaarn onder je dashboard plakken... 
Maar als je het fijn vindt om een lampje bij je voeten te hebben... (je kijkt toch op de weg??

Mini Cooper S | R53
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors