Mocht je je nog wat verder willen inlezen ;
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/divers ... sland.html
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: speedy--> bbs in welke kleur ?
haha oooh die! Goed te herkennen dus 
Hier, in de grensregio, willen ze ook zelf wel eens aan de deur gaan...
Mijn oom heeft laatst ook zo'n soort brief gehad, ik heb een Nederlandse brief teruggestuurd dat we er geen hol van begrijpen wat er in die brief staat. Kreeg daarna weer keurig een brief terug met het verzoek een x bedrag, vrij laag, te betalen
Je zou kunnen schrijven dat die auto door jan en alleman wordt gebruikt en je niet kunt achterhalen wie de bestuurder was op dat moment.
Er schijnt ook een verdrag te zijn, waarin staat dat je buitenlandse bekeuringen onder de +/- 70 euro niet hoeft te betalen... Dan is het heel eenvoudig, gewoon bezwaar maken en verwijzen naar het verdrag.... Iemand die meer over dat verdrag weet?
Het is dat mijn oom het niet zover wilde laten komen omdat ie regelmatig de grens over gaat en geen zin heeft in gezeik om een keer aan de kant gezet te worden... Hij heeft em gewoon betaald.

Hier, in de grensregio, willen ze ook zelf wel eens aan de deur gaan...
Mijn oom heeft laatst ook zo'n soort brief gehad, ik heb een Nederlandse brief teruggestuurd dat we er geen hol van begrijpen wat er in die brief staat. Kreeg daarna weer keurig een brief terug met het verzoek een x bedrag, vrij laag, te betalen
Je zou kunnen schrijven dat die auto door jan en alleman wordt gebruikt en je niet kunt achterhalen wie de bestuurder was op dat moment.
Er schijnt ook een verdrag te zijn, waarin staat dat je buitenlandse bekeuringen onder de +/- 70 euro niet hoeft te betalen... Dan is het heel eenvoudig, gewoon bezwaar maken en verwijzen naar het verdrag.... Iemand die meer over dat verdrag weet?
Het is dat mijn oom het niet zover wilde laten komen omdat ie regelmatig de grens over gaat en geen zin heeft in gezeik om een keer aan de kant gezet te worden... Hij heeft em gewoon betaald.
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Als je kijkt naar het lijstje uit mijn vorige link moet je onder normale omstandigheden al heel wat uithalen om op 70 euro te komen.
Wij hebben trouwens dezelfde motivatie om toch altijd netjes te betalen. We moeten gewoon te vaak (lees elke week wel iemand) in DL rijden en willen het risico niet lopen. De brieven die wij hebben gekregen zoals bij Speedy hadden ook altijd een gegronde reden (maar hadden wel veel betere foto's
)
Nog nooit van gehoord maar lijkt me een beetje een broodje aap ??Sven schreef:
Als je kijkt naar het lijstje uit mijn vorige link moet je onder normale omstandigheden al heel wat uithalen om op 70 euro te komen.

Wij hebben trouwens dezelfde motivatie om toch altijd netjes te betalen. We moeten gewoon te vaak (lees elke week wel iemand) in DL rijden en willen het risico niet lopen. De brieven die wij hebben gekregen zoals bij Speedy hadden ook altijd een gegronde reden (maar hadden wel veel betere foto's

Laatst gewijzigd door Broekies op 14 dec 2013, 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een Duitse fuhrer leraar die bekend is met het Duitse recht en die schijnt altijd even een briefje te sturen met referentie naar dat artikel in dat verdrag. Alleen heb ik dus nu geen college meer van die man... 
Mocht ik er nog eens achter komen dan laat ik het weten.

Mocht ik er nog eens achter komen dan laat ik het weten.
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Nou mocht dat zo zijn, dan hoor ik het graag ! Dat scheelt mij en mijn collega's op jaar basis heel wat geld 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
gewoon ff een plaatje omdat het kan :-D
stond er weer zo lekker strak bij alleen jammer dat de wielen niet goed erop komen in garage.

stond er weer zo lekker strak bij alleen jammer dat de wielen niet goed erop komen in garage.

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: speedy
Echt een mooie wagen hoor...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Broekies
- Mod virus alert!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: speedy
vandaag de hele auto weer vies na een rondje rijden.
nog wel mooi plaatje geschoten

nog wel mooi plaatje geschoten

Onze sponsors