is wel vaker gebleken helaas...
wat is er gebeurt dan ?
Dave's Turbo R53 Project
- speedy
- NMC Legend
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Dave's Haka All Black'S
Spullen onder goed vertrouwen opgestuurd, centjes nooit gekregen.
herhaaldelijk bellen, appen met berichten lezen en online komen en zelfs langs gegaan - maar dan nog niet thuis geven
Lichtelijk gedesillusioneerd dat dit gebeurt op een forum, Marktplaats kan ik het me nog voorstellen.. Maar ik heb hier een wijze les uit getrokken en reserveer vanaf nu dus echt niks meer, geen OVB-tjes en ook geen van tevoren spullen opsturen meer.
herhaaldelijk bellen, appen met berichten lezen en online komen en zelfs langs gegaan - maar dan nog niet thuis geven
Lichtelijk gedesillusioneerd dat dit gebeurt op een forum, Marktplaats kan ik het me nog voorstellen.. Maar ik heb hier een wijze les uit getrokken en reserveer vanaf nu dus echt niks meer, geen OVB-tjes en ook geen van tevoren spullen opsturen meer.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onbegrijpelijk, dit slaat echt nergens op!
Hopelijk betaalt de koper (dief) binnenkort nog en is er een goede reden voor deze gang van zaken.
Hopelijk betaalt de koper (dief) binnenkort nog en is er een goede reden voor deze gang van zaken.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga er in elk geval niet meer achteraan bellen, en hoop dat ik de persoon in kwestie tegen kom op een meeting oid om dan alsnog het geld te krijgen. Anders zie ik ook geen oplossing meer om dat geld te krijgen
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Welk forum? Hier?? En waar komt 'ie vandaan? 
Zulke "mensen" gun je het daglicht in hun ogen niet!

Zulke "mensen" gun je het daglicht in hun ogen niet!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit forum ja, wie het is voegt weinig toe, en ik heb geen zin in modder gooien. Ik was gewoon even ontzettend gefrustreerd en nog lichtelijk want dr wordt me zo toch even netjes honderd-en-een-beetje euro door mn neus heen geboord.
Maar ach, ik ga er vanaf nu niet slechter door slapen, en we zien het wel in de toekomst
Maar ach, ik ga er vanaf nu niet slechter door slapen, en we zien het wel in de toekomst
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Begrijpelijke reactie Davy! Toch zou ik het melden bij beheerders zodat iemand geblokt kan worden, is heel gebruikelijk. Zie ebay, Tweakers etc waar oplichters slechts één keer kunnen toeslaan.
Mijn centjes heb je wel, hopelijk is mijn pakket inmiddels thuis bezorgd

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Waardeloos dit!
Erg jammer dat er zo met elkaar omgegaan wordt, zeker op een forum. Als je er alles aan hebt gedaan om in contact te komen en er geen gehoor aan wordt gegeven, dan ben ik ervoor dat diegene bij naam genoemd wordt. Hiermee kan andere forumleden toekomstig leed worden bespaard.
Wat mij betreft wordt dit soort mensen "gebannd" van het forum.

Erg jammer dat er zo met elkaar omgegaan wordt, zeker op een forum. Als je er alles aan hebt gedaan om in contact te komen en er geen gehoor aan wordt gegeven, dan ben ik ervoor dat diegene bij naam genoemd wordt. Hiermee kan andere forumleden toekomstig leed worden bespaard.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Jouw pakje gaat zometeen de post op, schoonpa is gisteren naar het ziekenhuis moeten gaan.. Dus prio's lagen even niet bij MINI's. Gaat inmiddels gelukkig weer beterwheeler schreef:Begrijpelijke reactie Davy! Toch zou ik het melden bij beheerders zodat iemand geblokt kan worden, is heel gebruikelijk. Zie ebay, Tweakers etc waar oplichters slechts één keer kunnen toeslaan.

Niet aan mij om daarover te belissen, dat mag een mod doen als ie dit gelezen heeft. Ik wil daar niet over moeten beslissenBrightness schreef:Waardeloos dit!![]()
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Begrijpelijk. Hopelijk nemen de moderators hier een duidelijk standpunt in. Ik vind het erg jammer dat het forum "vervuild" wordt mensen die dit soort praktijken uitvoeren.Daveke-Orranje schreef: Niet aan mij om daarover te belissen, dat mag een mod doen als ie dit gelezen heeft. Ik wil daar niet over moeten beslissen
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Altijd wat met die R53 rijders....
Ff zonder dollen, gewoon vh forum af, klaar.
En anders

Ff zonder dollen, gewoon vh forum af, klaar.
En anders

Onze sponsors