Mush's HB R53
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mush's HB R53
Oh, dat weet ik niet precies. Bij mijn GTI was het met een beetje boren en hameren er zo uit te kloppen.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je moet het spruitstuk open slijpen net na de pre-cat en voor de gewone cat, dan leeghalen, de gewone cat moet je niets mee doen!
Even goed twee duidelijke strepen trekken met een kraspen zodat je hem ook weer naadloos tegen elkaar aan zetten om terug te lassen. Nog beter is om de hele pre-cat sectie eruit te halen en te vervangen door een stuk buis wat dezelfde diameter heeft dan de rest van de spruit, nu is het nl een restrictie van jewelste, en dat blijft het met deze mod nog steeds enigszins
Even goed twee duidelijke strepen trekken met een kraspen zodat je hem ook weer naadloos tegen elkaar aan zetten om terug te lassen. Nog beter is om de hele pre-cat sectie eruit te halen en te vervangen door een stuk buis wat dezelfde diameter heeft dan de rest van de spruit, nu is het nl een restrictie van jewelste, en dat blijft het met deze mod nog steeds enigszins
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat gaat mij het petje te boven, als iemand met 2 linkerhanden
Ander spruitstuk (duurdere oplossing).. Mehhh, ik wil gewoon een dikker geluid

Ander spruitstuk (duurdere oplossing).. Mehhh, ik wil gewoon een dikker geluid

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb er nog twee liggen, als je er daar een van neemt, kun je naar hartelust knutselen
- Richard030
- Bijna verslaafd
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen probleem guys
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aangezien niemand het niet nog gevraagd heeft: Waarom gaat je MINI weg
Hij is net zo mooi geworden en je was zo blij dat je hem weer terug had...

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Ben ook echt benieuwd wat de reden is !!
Ward schreef:Aangezien niemand het niet nog gevraagd heeft: Waarom gaat je MINI weg![]()
Ben ook echt benieuwd wat de reden is !!

- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Ja Rob, ligt het eens toe, ik denk dat er meer mensen zijn die het willen weten,Ward schreef:Aangezien niemand het niet nog gevraagd heeft: Waarom gaat je MINI weg![]()

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Om ruimte te maken voor de volgende mini natuurlijk.... zoals het elke keer hetzelfde gaat bij RobWard schreef:Aangezien niemand het niet nog gevraagd heeft: Waarom gaat je MINI weg![]()

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors