wheeler's R53 - na 5 jaar afscheid
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: wheeler's R53 | Facelift Xenons
Goed bezig dude! Stukken beter zo 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gefeliciteerd met deze lampen? Dankje wel, wist niet dat dit een mod ook al felicitaties waard zijn 
Volgende op todo: achterruitwisser verwijderen en behandelen met Rain-X

Volgende op todo: achterruitwisser verwijderen en behandelen met Rain-X
- speedy
- NMC Legend
Bericht
veel mooier zo 8-)
Voor het koplamp glas kun je een polish kopen om het handmatig te doen en werkt wel als het een beetje mat is maar als ze echt dof zijn zul je toch machinaal moeten polijsten met een ander soort polish en denk dat je dat beter even kunt "laten" doen want je kunt daarmee het ook erger maken denk ik
Op MP staat iemand die het doet en is alleen bij goed resultaat betalen dus lijkt mij een goede oplossing.
Voor het koplamp glas kun je een polish kopen om het handmatig te doen en werkt wel als het een beetje mat is maar als ze echt dof zijn zul je toch machinaal moeten polijsten met een ander soort polish en denk dat je dat beter even kunt "laten" doen want je kunt daarmee het ook erger maken denk ik

Op MP staat iemand die het doet en is alleen bij goed resultaat betalen dus lijkt mij een goede oplossing.
- speedy
- NMC Legend
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel goed kijken of het matte niet aan de binnenkant zit. Heb ik ook weleens gehad en daar kan je weinig of niks aan doen, misschien wel als je ze open maakt maar dat weet ik niet want ik heb toen nieuwe gekregen. Mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met polijsten aan koplampen dat je bezig blijft. Er zit toch en bepaald laagje op (UV werend?) en als dat er eenmaal af is gaat het verweren steeds sneller....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
klopt ook ja !
coating kun je ook opnieuw aanbrengen
ik heb idd ook wel is matte plekken aan de binnenkant gehad en toen de lamp open gemaakt en met een zachte doek het glas schoon wrijven.
Moet wel je volledige koplamp uit elkaar :-D
coating kun je ook opnieuw aanbrengen

ik heb idd ook wel is matte plekken aan de binnenkant gehad en toen de lamp open gemaakt en met een zachte doek het glas schoon wrijven.
Moet wel je volledige koplamp uit elkaar :-D
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor de reacties, zal wel eens kijken of het aan de binnenkant zit. Als ie dan toch uit elkaar moet dan maar meteen de joeymod 

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben wel een beetje fan van de-chromen maar vind koplampringen iets teveel van het goede op een zwarte wagen.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik vind het mooi alleen jammer dat de ringen mat zijn want in wagen kleur zou helemaal top zijn.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil ook zo graag mijn koplampen Joey modden...staat zo gaaf! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Na je foto's gezien te hebben gisteren gelijk een set facelift koplampen op de kop getikt
Staat echt veel beter!

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat 'm top, hij kijkt weer een stuk frisser uit z'n ogen 

Onze sponsors