Moet je het op een andere manier proberen toch te laten passen...Erjen schreef:...en als tie niet past dan....
dibs

Moet je het op een andere manier proberen toch te laten passen...Erjen schreef:...en als tie niet past dan....
dibs
Weet het nog niet Rob maar is zeker te doen/te maken.mushrop schreef:Ga je het stuur nog modden Aart? Op zich moet het te doen zijn toch?
Naar deze jongenWilcoos schreef:Ik heb even iets gemist denk, waarom moest er gesneden worden? En waar is je JCW stuur nu heen?
Cheek-O schreef:wel jammer, maar toch groot gelijk Aart!
Vind ik ook en wordt nog veeeeeeeeeeeeel mooier.....boris_brznjef schreef:logisch. Een gutsmes in een stuur van 300+ euro zetten als probeersel is toch wel iets te riskant.
Dit ziet er toch ook top uit! Nu je console nog vervangen voor de facelift variant in het zwart?
Vanwege de schakelpaddles aan het stuur..... En het stuur staat hier op het aanrecht!Wilcoos schreef:Ik heb even iets gemist denk, waarom moest er gesneden worden? En waar is je JCW stuur nu heen?
Erjen schreef:Naar deze jongenWilcoos schreef:Ik heb even iets gemist denk, waarom moest er gesneden worden? En waar is je JCW stuur nu heen?
Onze sponsors