Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Jordi8: MINI Blooper S (R50) Te koop? ..ja!.. :/

14 jan 2014, 22:15

jordi8 schreef:
mini cabrio schreef:KIA kopuh? Ik verkoop ze graag aan je, we hebben er zat op voorraad staan ook niksans ;-)

Dikke 7 jaar garantie man :mrgreen:

Maar oke, serieus, balen dat je de MINI weg gaat doen. Maar snap ook wel dat het gewoon balen is als je er zo veel problemen mee heb. Maarja, om dan naar een slopel te gaan zoeken is een kwestie van smaak en persoonljikheid denk ik dan... :P

anyway, succes met alles, en wie weet in de toekomst weer een MINI, of een andere echte auto 8) :lol:
Haha en dan rondrijden in een kia zaad voor een bedrag ver buiten mijn budget? No thanks. Maar bedankt voor het aanbod :mrgreen:
Maar, ja.. wie weet, zoals ik zelf al aangaf. Wie weet komt er later wel weer een MINI. ;)
Haha gelukkig zijn er meer KIA's kekke picanto of een dikke Rio? stuk beter betaalbaar ;-)

Hahah maar succes met je zoektocht!
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 jan 2014, 08:05

Jordi, ik begrijp je redenering niet. Als ik het goed gelezen heb, vertrouw je mini niet omdat de vorige eigenaar jouw mini niet goed onderhouden heeft (dit lijt mij overigens exemplarisch). Maar vervolgens ga je een tweedehandse Gsi kopen. In mijn ogen is dat type het model auto dat alleen maar afgeragd word. Het is de goden verzoeken. Koop dan wat slims. Allemaal maar mijn gedachten, he.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2014, 08:51

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met Marcel. Maar ik snap dan ook wel weer dat je wel weer iets vlots terug wilt kopen.

Overigens ben ik het niet met Maurice eens dan een 1st gen zo vreselijk slecht is. De bouwkwaliteit is niet je van het maar slecht wil ik het niet noemen. Zeker niet als ik het vergelijk met de Ford C-Max die m'n schoonvader nieuw gekocht heeft. Die auto heeft 'ie zo ongeveer twee keer betaald met alles wat daar aan kapot ging. Betekend dat dat alle Fords rampauto's zijn?...

Alles is relatief.

Succes met je zoektocht gozer
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2014, 09:47

Zal/kan of wil niks negatiefs over een Corsa GSI zeggen, maar wel over de kleur....
Zijn die dingen alleen in het rood te krijgen ofzo?

Mits te koop, neem dan een mooie kleur.... :X

Succes en veel geluk met je nieuwe bolide straks!

:mrgreen: :bier
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2014, 13:18

Kleur is erg persoonlijk Aart, ik zie zelf liever een rode dan een witte
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2014, 13:21

mushrop schreef:Kleur is erg persoonlijk Aart, ik zie zelf liever een rode dan een witte
De GSI is in twee kleuren verkrijgbaar, zwart en rood. Laat ik iets van mijn oude mini proberen mee te nemen en voor rood gaan dan ;d
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
marinusrules
Be Mini
Be Mini

15 jan 2014, 14:23

Jammer dat de MINI de deur uit gaat... Heb laatst zo'n corsa D als leen auto gekregen bij de garage, rijd prima.

succes met de zoektocht.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2014, 20:00

Jammer Jordi maar waarom als je dat toch opel wilt niet kijken voor een Astra OPC die zijn wat betrouwbaarder en zijn goed te vinden in Duitsland en ik denk dat je dan wat meer waar krijgt voor je geld
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2014, 15:49

mushrop schreef:Kleur is erg persoonlijk Aart, ik zie zelf liever een rode dan een witte
Spreek ook voor mezelf dacht ik.... :mrgreen:

Maar ben blij dat ik geen witte auto heb dan!
:X
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2014, 15:24

ajede schreef:

Als je van poetsen houdt, koop dan een witte auto. :mrgreen:

@Casper, als ik een Opel in Duitsland haal ben ik misschien goedkoper uit qua koopprijs. Maar dan komen daar ook nog import,kenteken,apk kosten bij. Dus ben ik alsnog duurder uit dan dat ik hem als occasion koop bij een dealer of via een particulier (dat laatste gebeurt niet meer).
Misschien lekker eigenwijs van mijn kant. Maar ik vind het echt een dikke bak. 150pk is altijd meer dan de 114 die ik nu heb hahaha.
Afbeelding

Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jan 2014, 16:36

jordi8 schreef:
ajede schreef:

Als je van poetsen houdt, koop dan een witte auto. :mrgreen:
Of als je lang genoeg wacht wordt ie vanzelf grijs..... :mrgreen:
Da's mijn tactiek. :lol:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2014, 17:58

Cannuccia schreef:Of als je lang genoeg wacht wordt ie vanzelf grijs..... :mrgreen:
Da's mijn tactiek. :lol:
Nieuwe kleur voor op het 2014 model
Tarmac Grey (..of in de volksmond lazy grey..)

:mrgreen:
keyan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 jan 2014, 17:40

En?? Corsa gekocht in Naarden.? Zag hem net op de brug staan
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2014, 18:34

keyan schreef:En?? Corsa gekocht in Naarden.? Zag hem net op de brug staan
Och! Deze meneer is heeeeeeeel scherp!! :mrgreen:

Ja! Heb de gsi in naarden weten te bemachtigen voor een goede inruilprijs. Ik kreeg zowaar nog 6000 uitjes terug voor m'n MINI. Volgende week zaterdag zal de transactie plaatavinden. Ik ben blij.. vind het overigens jammer. Maar het leven bestaat niet alleen uit MINI..uitzonderingen daar gelaten :roll:

Heb onwijs van m'n auto genoten. Van alle meetings..alle ritten..en vooral al de mensen die interesse hadden in zowel de auto als mij. Ik ga het allemaal niet zomaar vergeten en ben vast nog wel een keer te vinden op een meeting. Uit respect parkeer ik de gsi dan wel om de hoek :mrgreen:

Iedereen die zich aangsproken voelt voor alle goede bedoeligen tegenover mij. Onder andere Rob en zijn vrouw, Rianne, Roy (voor alle reparaties)..Peter voor het introduceren van mij bij de cluh. Kees en annet met al hun grappen en grollen. Ida en dennis die daar vrolijk van alles aan brabantse gekheid aanvast plakte. Dennis waar ik mijn uitlaat heb kunnen plaatsen. En echt vele andere mensen die alle ritten hebben georganiseerd. Fotoshoots waar ik echt heb kunnen genieten. Heerlijke plaatjes heb kunnen schieten met m'n camera.. daarbij Wim rn Jan bedankt voor tips en tools! bedankt voor alle leuke herinneringen voor de mensen die zich nu aangeaproken voelen! Heb er echt onwijs van genoten!!
Afbeelding

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2014, 18:41

Mooie woorden :-))
Veel plezier van je Gsi!

Terug naar “Show your ride”