
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is logisch, standaard worden motoren zo afgesteld dat ze ook bij slechtere brandstoffen niet kapot gaan. Ze worden immers met maar 1 motormanagement voor heel de wereld afgeleverd. Vooral bij turbo motoren is er met goede brandstof zoals wij die hebben dus ruimte voor optimalisatie.Niekcarfreak schreef:Hoezo zonde? Een en ander is weer terug origineel te maken lijkt mij.
JD is een goede tuner met veel ervaring maar ik vraag me overigens ook wel af of en hoelang alles heel blijft. Als JD deze tunng full proof heeft weten te maken dan is het jammer dat Mini de GP2 niet zelf zo geleverd heeft.
Veel GP1 rijders verwachtten/hoopten op meer vermogen bij de GP2.
Zit je aan de downers ofzo?Erjen schreef:Ik vind dat zo'n zeldzame auto origineel gehouden moet worden. Dat heb ik bij de standaard JCW niet.
Deze zijn in mijn ogen minder speciaal door de hogere oplagen.
Het is natuurlijk knap van JD om zoveel vermogen uit het blok te halen.
Onze sponsors