Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Ik vind die spoiler wel best hoog staan.. Maar dat kan aan mij liggen
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
FF vlug Foto's gemaakt zal ze vanavond ff erop zetten.Erjen schreef:Wat een irritante post zeg. Eerst ons lekker maken, dan moeten we nog steeds wachten...
DUURT LANG!
Respect 2 All 

- Erjen
- Bijna verslaafd
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Maar ik ben blij dat Dave weet hoe die gemonteerd moet wordenErjen schreef:Staat inderdaad wat hoog Dave vergeleken met de echte GP2.

Respect 2 All 

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Laat jij 'm nog spuiten Erwin?
Zat te denken om de zijkanten glossy zwart te spuiten (de C-stijl is ook zo) dan het middengedeelte (de spoiler wit.
Zat te denken om de zijkanten glossy zwart te spuiten (de C-stijl is ook zo) dan het middengedeelte (de spoiler wit.
Uhr
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Ik denk dat ik hem zo laat hoe hij is. Want hij is toch zwart.Erjen schreef:Laat jij 'm nog spuiten Erwin?
Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
- Mini_Michel
- One wheel wonder
Bericht
Mooi Erwin!. Staat mooi zo, nu nog verlagen krrrgk (je kan toch ook voor je huis parkeren ipv eronder:lol: )
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat apparaat moet echt naar beneden en al helemaal als die taartschep erop zit straks!

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Heeeeeeeeeeel misschien.ajede schreef:Dat apparaat moet echt naar beneden en al helemaal als die taartschep erop zit straks!

Nou echt nietMini_Michel schreef:Mooi Erwin!. Staat mooi zo, nu nog verlagen krrrgk (je kan toch ook voor je huis parkeren ipv eronder:lol: )

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Thnx NicoNix schreef:

Toch veel plezier gehad met de dtm velgen en ik denk Chris ook die as vrijdagavond komt kijken.speedy schreef:staat erg dik zo 8-)
veel mooier als dtm wielen.
Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors