Eindelijk lid !

Stel je hier even voor.
ArjanSels
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Eindelijk lid !

16 jan 2014, 09:09

Hallo Mini-gekken! Mijn naam is Arjan Sels, en ik ben een absolute liefhebber van Mini's! Ik ben 19 jaar oud, heb gestudeerd in Driebergen en ben sinds September werkzaam in ons eigen bedrijf. Jaja, een autobedrijf :D Mijn aandacht gaat dagelijks uit naar mijn werk, vriendin, familie, en mijn hobby.
Ik heb in 2007 een blauwe Mini Cooper Blue Star 'gekregen' van mijn vader. Deze Mini was, zoals vele, roestig en kon een opknapbeurt wel gebruiken. Helaas, daar kwam dus niets van terecht. Na de auto half uit elkaar te hebben gehaald, had ik er gewoon geen tijd meer voor. Hierdoor kwam de Mini in de loods terecht, waar hij nog steeds droog en half gedemonteerd staat. De Mini liefde is nooit weggegaan. Sterker nog, ik ben maandag overgegaan tot de koop van een Mini Cooper S uit 2007 met 43.000km! Maar goed, daarover meer in een ander bericht.
Al met al hoop ik een leuke tijd te krijgen op dit forum!

Groet,

Arjan Sels
Ruudoo
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Eindelijk lid !

16 jan 2014, 10:26

Goed bezig Arjan!
19 jaar en een Mini! Eindelijk lid, zeg je. Nou ik ben . . . . .( . . . . 58 . . :roll: . . .) jaar en ook eindelijk lid!

Mini van alle tijden!

Veel plezier
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jan 2014, 10:48

WOW! Dat doe je goed, da's een behoorlijk nieuwe MINI!

Laat die foto's maar snel doorkomen! 8)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2014, 17:04

Hey Arjan, ook hier dan maar welkom denk wat komt die naam bekend voor heb vandaag een pakje naar je gestuurd, handig he zo'n forum. Veel plezier met de MINI en een hoop veilige km :rijden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2014, 19:34

Welkom bij de club en... :D

.............................heel veel fijne en veilige kilometers in je SSSsss.... :P :D :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 jan 2014, 22:36

Welkom Arjan.

Veel plezier hier en met de MINI :rijden

Terug naar “Who are U?”