achterin die handel Lars!
kan Roy weer lekker knutselen! haha
nee grap!
ik zou kiezen voor achterin!
ook al kan het voorin....
Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Ipsje
- Be Mini
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
He Lars,
Gewoon voorin die accu, in die kofferbak hoort een bakje
.
Gewoon voorin die accu, in die kofferbak hoort een bakje


- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
met de accu achterin is er nog steeds plaats voor een bakkie bier hoor!
maareee Lars is niet zo van de bier dus dat scheeld!:D
maareee Lars is niet zo van de bier dus dat scheeld!:D
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarom denk je uberhaupt dat ze de filter van de S hebben geplaast op de accuplek van de Cooper als ze het ook hadden kunnen oplossen door een warmeluchtfilter te monteren op de plek waar deze bij de Cooper zit?
Elke "open" luchtfilter is gewoon een gegarandeerd vermogenverlies omdat het filter niet afgeschermd is van de hete lucht van de motor. En dat heeft weinig tot niks met rijwind op die plek te maken omdat het blok per definitie warm wordt en de lucht dus ALTIJD heter is als je hem daar aanzuigt ipv door een ideale plastic box die niet onderhevig is aan hitte (itt een alu/stalen box met een sportfilter ala M7/Alta)
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
Omdat het een Cooper isspenki schreef: Ach en als deze oplossing echt zo slecht zou zijn waarom doet John Cooper Works dat dan bij
zijn 133pk Cooper die ik nog ergens in een boek vond.![]()
Wel heel zeldzaam volgens mij zie 2e foto.
Voor diegene die de luchtstroom interesting vind ook nog ff een foto nr 3 erbij.
Waarom denk je uberhaupt dat ze de filter van de S hebben geplaast op de accuplek van de Cooper als ze het ook hadden kunnen oplossen door een warmeluchtfilter te monteren op de plek waar deze bij de Cooper zit?
Elke "open" luchtfilter is gewoon een gegarandeerd vermogenverlies omdat het filter niet afgeschermd is van de hete lucht van de motor. En dat heeft weinig tot niks met rijwind op die plek te maken omdat het blok per definitie warm wordt en de lucht dus ALTIJD heter is als je hem daar aanzuigt ipv door een ideale plastic box die niet onderhevig is aan hitte (itt een alu/stalen box met een sportfilter ala M7/Alta)
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
Ik kan me nog een leuke Mighty Car Mods aflevering herinneren over het hele open/pod filter verhaal.
Ook daar komen leuke dingen naar boven. Maar het zal idd wel iets schelen. Maar niet dat het een pk of 5 zal zijn... Dus heel spannend zal het niet worden.
Ook daar komen leuke dingen naar boven. Maar het zal idd wel iets schelen. Maar niet dat het een pk of 5 zal zijn... Dus heel spannend zal het niet worden.
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Locatie: Nieuwegein
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
Tenzij je zo iets hebt:Daveke-Orranje schreef:
Elke "open" luchtfilter is gewoon een gegarandeerd vermogenverlies omdat het filter niet afgeschermd is van de hete lucht van de motor. En dat heeft weinig tot niks met rijwind op die plek te maken omdat het blok per definitie warm wordt en de lucht dus ALTIJD heter is als je hem daar aanzuigt ipv door een ideale plastic box die niet onderhevig is aan hitte (itt een alu/stalen box met een sportfilter ala M7/Alta)


- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
Toch zou ik de accu achterin zetten om eerlijk te zijn. Doe het in 1 keer goed zou ik zeggen. En daarbij vind Roy dat hartstikke leuk om dat klusje erbij te doen, toch Roy? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
Roy, uw slijp en las specialist
maar is inderdaad wel netjes als je de accu meteen lekker achterin neerzet.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Onze sponsors