Hee, helemaal top, Wilco.
I like it a lot.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Wilcoos R56 PW fJCW! De Metamorfose... ;)
chrome/zwart/wit/oranje/rood/zilver zijn teveel kleuren vind ik.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! De Metamorfose... ;)
Alleen maar een reden om er wat teveel aan kleur af te halen.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou beginnen met het wit..Wilcoos schreef:Alleen maar een reden om er wat teveel aan kleur af te halen.

- minidos
- One wheel wonder
Bericht
Vet! Ziet er tof uit. Aan de achterkant ook de strepen doorgetrokken tot over de bumper? Zal wel mooi staan met de gp diffuser
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja achterkant ook tot aan de diff.
Een van de dingen die mij nu zelf erg opvallen zijn de lampen. Hij kan wel een setje blacklines gebruiken.
Een van de dingen die mij nu zelf erg opvallen zijn de lampen. Hij kan wel een setje blacklines gebruiken.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik vind het mooi geworden, die rode accenten ook geslaagd. Het zilver/Chrome vind ik minder gelukkig maar ben nou eenmaal geen fan van Chrome in welke combi dan ook
Maar erg mooi hoor

Maar erg mooi hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat chrome mag er dus ook nog af. Beginnen denk met de lampen.
- speedy
- NMC Legend
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors