Ennuh, leg nog een paar magneten in je achterbak. You never know

Tja, die kans ligt tussen 0 en 1.Gebo schreef:Is er trouwens ook nog een kans dat de badges voor zondag binnenkomen?
en het feit dat hij zijn badges 'n weekje later verstuurde dan Aaron, zal de uitkomst dichter bij de nul dan bij de 1 liggen.Todd schreef:Roy, I got the additions to the order. The items are scheduled to ship out tomorrow and usually take 5-7 business days for international orders to arrive so hopefully you'll have the badges in hand around the end of next week. Cheers. Todd
Als er nou echt niemand is, dan wil ik hem wel voor je meenemen henkie. Spreek met je broertje wel een keer wat af. Ik kom vast wel een keer in Tilburg binnenkort of in ieder geval in Breda. Komt wel okeej!henkietenk schreef:Is er nog iemand in de buurt van Nijmegen die mijn badgeholder kan meenemen? Kan ik 'm zelf wel een keer ophalen bij je. Ik ben d'r zondag niet bij namelijk.
Bij voorbaat dank!
Grtz Henk
Gaat helemaal goed komen, Henk!CooperS-lightningblue schreef:Als er nou echt niemand is, dan wil ik hem wel voor je meenemen henkie. Spreek met je broertje wel een keer wat af. Ik kom vast wel een keer in Tilburg binnenkort of in ieder geval in Breda. Komt wel okeej!henkietenk schreef:Is er nog iemand in de buurt van Nijmegen die mijn badgeholder kan meenemen? Kan ik 'm zelf wel een keer ophalen bij je. Ik ben d'r zondag niet bij namelijk.
Bij voorbaat dank!Grtz Henk
Onze sponsors