Hallo beste mini-rijders en -bezitters,
Wij gaan op 9 juni a.s. trouwen in Zevenaar en zouden het helemaal geweldig vinden als we dit in een zwarte of witte mini cooper zouden kunnen doen. Alleen blijkt het niet echt makkelijk te zijn om zo'n geweldige auto te kunnen bemachtigen voor die dag. We hebben al meerdere bedrijven gebeld om een mini voor die dag te huren, maar helaas nog geen resultaat.
Is er hier misschien iemand die zijn/haar mini voor 1 dagje zou willen afstaan, hoewel me dat wel moeilijk lijkt want het lijkt me heerlijk om iedere dag in zo'n toffe auto te mogen rijden. Maar misschien kan een van jullie ons helpen.
Wij wonen in Zevenaar, dus het zou makkelijk zijn als het een beetje in de buurt zou zijn, maar wel willen er ook zeker wel een stuk voor rijden.
We hopen snel reactie te krijgen!! Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Groeten Nicole en Bas
Witte of zwarte mini cooper voor onze trouwdag
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik dacht echt PRECIES hetzelfde! haha
" heads up guys! "
\Sid schreef:ik herinner even iedereen aan de post van een paar weken terug, waar iemand zijn mini heeft uitgeleend aan een echtpaar en de sleutels nooit meer heeft teruggezien.
staat verder los van dit (of niet).
Ik dacht echt PRECIES hetzelfde! haha
" heads up guys! "
- nicolemartens
- Nieuw Lid
Bericht
Helaas had ik dat bericht niet gelezen, maar ik kan me zeker voorstellen dat mensen niet zomaar hun mini uitlenen. Ik had een tip gekregen van Linda die werkt bij Ekris Veenendaal, om hier een bericht te plaatsen, dus vandaar dat ik het op deze manier probeer. Maar er zijn vast wel manieren om het allemaal op een goede manier te regelen, zodat de eigenaar geen of nauwelijks risico loopt. Toch hopen we dat iemand reageerd. Anders moeten we helaas een andere auto huren bij een autoverhuur bedrijf.
Groeten Nicole
Sid schreef:ik herinner even iedereen aan de post van een paar weken terug, waar iemand zijn mini heeft uitgeleend aan een echtpaar en de sleutels nooit meer heeft teruggezien.
Helaas had ik dat bericht niet gelezen, maar ik kan me zeker voorstellen dat mensen niet zomaar hun mini uitlenen. Ik had een tip gekregen van Linda die werkt bij Ekris Veenendaal, om hier een bericht te plaatsen, dus vandaar dat ik het op deze manier probeer. Maar er zijn vast wel manieren om het allemaal op een goede manier te regelen, zodat de eigenaar geen of nauwelijks risico loopt. Toch hopen we dat iemand reageerd. Anders moeten we helaas een andere auto huren bij een autoverhuur bedrijf.
Groeten Nicole
- iDarkDesign
- Transformer
-
am
Bericht
Ik woon in Haarlem, lijkt me niet echt logistiek handig. Wat ik wil weet is dat mijn dealer (Poelgeest Heemstede) mini's verhuurt voor 35 ex. btw (incl. 100 km/dag vrij). Ze hebben er heel wat staan, dus is dat geen optie? (wellicht doen meer dealers dat in Nederland)nicolemartens schreef:Sid schreef:ik herinner even iedereen aan de post van een paar weken terug, waar iemand zijn mini heeft uitgeleend aan een echtpaar en de sleutels nooit meer heeft teruggezien.
Groeten Nicole
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tip van de dag: neem even contact op met forumlid MINI7BENNO.
Hij heeft ervaring met trouwpartijen in de MINI
en heeft een Pepper White Cooper S Cabrio
Succes met je zoektocht en veel plezier met de voorbereidingen.
Hij heeft ervaring met trouwpartijen in de MINI

Succes met je zoektocht en veel plezier met de voorbereidingen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ze is wel te vertrouwen hoor.. Ik heb namelijk wel een MINI voor haar. Maar ik weet niet zeker of ik die op 9 juni nog heb.. De MINI's kunnen namelijk op elk moment verkocht worden...
Gr,
Let's MINI ( Linda/ MINI Veenendaal)
Gr,
- iDarkDesign
- Transformer
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onze dealer heeft gewoon Mini's in de verhuur (als leenauto bij een beurt), alleen zal het dan wel lastiger zijn om een witte/zwarte te krijgen. En volgensmij zijn er meer dealers die Mini's inzetten als leenauto, dus zou er gewoon een paar opbellen, succes!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja, nu moet ik omrijden.. Maar die tussendoor wegen rijden wel leuker met de MINI.. Woon jij bij mij in de buurt dan..??? Heb je nog nooit gezien..???
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tja, Bemmel is niet ver van Zevenaar en mijn MINI is Pepper White (beige, niet wit).
Maar ja, dadelijk zie ik 'm lang zal ze leven niet meer terug!

- nicolemartens
- Nieuw Lid
Bericht
Bendankt voor je reactie maar Haarlem is inderddaad iets te ver uit de buurt. We proberen het toch een beetje in de buurt te zoeken.amokjeeh schreef:Ik woon in Haarlem, lijkt me niet echt logistiek handig. Wat ik wil weet is dat mijn dealer (Poelgeest Heemstede) mini's verhuurt voor 35 ex. btw (incl. 100 km/dag vrij). Ze hebben er heel wat staan, dus is dat geen optie? (wellicht doen meer dealers dat in Nederland)nicolemartens schreef:Sid schreef:ik herinner even iedereen aan de post van een paar weken terug, waar iemand zijn mini heeft uitgeleend aan een echtpaar en de sleutels nooit meer heeft teruggezien.
Groeten Nicole

- nicolemartens
- Nieuw Lid
Bericht
We wachten gewoon nog even op de reacties en anders hoop ik dat jij nog een mini hebt op 9 juni.
Groetjes Nicole
Hallo Linda, bedankt voor je reactie. Ik schrok wel even het mailtje over de gestolen mini en begrijp zeker dat mensen wat huiveriger zullen zijn, maar ik blijf duimen voor een mini op onze bruiloft. Ik benijd alle mini rijders, ik heb ooit als cadeautje een weekend een nieuwe mini mogen rijden en dat was helemaal te gek en sinds dien ben ik verkocht, dus dat is de reden waarom ik zo graag een mini op mijn bruiloft wil rijden. Hoewel het rijden zelf waarschijlijk niet echt zal gaan lukken.Let's MINI schreef:Ze is wel te vertrouwen hoor.. Ik heb namelijk wel een MINI voor haar. Maar ik weet niet zeker of ik die op 9 juni nog heb.. De MINI's kunnen namelijk op elk moment verkocht worden...
Gr,

Groetjes Nicole
- nicolemartens
- Nieuw Lid
Bericht
Groetjes Nicole
Bedankt voor je aanbod, maar hij moet echt wit of zwart zijn!! Maar toch leuk, het is inderdaad wel in de buurt....Mini Poeper schreef:Tja, Bemmel is niet ver van Zevenaar en mijn MINI is Pepper White (beige, niet wit).
Groetjes Nicole
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors