En dan staat niet eens alles op de lijst.
Regen en licht sensor zit er ook nog op en ik dacht ook nog een automatisch dimmende binnenspiegel
JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- PjV
- Be Mini
Bericht
Re: JJJJ, CR 56 word MB 55, 5 Februari
Jammer dat die rode zo' n ellende gaf/geeft, maar die nieuwe is wel stoer, gefeliciteerd!
Let the modding begin
Let the modding begin

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je Peter, je ziet me vast wel een keer voorbij komen met de R55.
Zag die dikke coupe van je deze week ook weer eens staan, zien we ook te weinig foto's van!
Zag die dikke coupe van je deze week ook weer eens staan, zien we ook te weinig foto's van!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's een lekker volle wagen zeg! 
Heel gaaf
Succes met wachten nog ff

Heel gaaf

Succes met wachten nog ff

- Ward
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wie heeft er de komende dagen de tijd en ruimte en juiste gereedschap om mij te helpen met het naar origineel terug bouwen van de CR Mini??
De monteur die dat in zijn avonduurtjes zou gaan doen heeft besloten om zijn wintersport vakantie wat te verlengen en reageert ook niet op mijn berichtjes.
Ik kan natuurljk altijd bij de dealer terecht, maar heb geen zin in het uurloon van de stealer
De volgende zaken heb ik toch zeker hulp bij nodig heb:
Schroefset en camberlinks vervangen voor de originele onderdelen.
Restant kan ik redelijkerwijs zelf ondanks mijn 2 linkerhanden, enkel de accupolen raak ik niet aan!
Hopelijk is er iemand die kan helpen!!
Re: JJJJ, CR 56 word MB 55, !!!HULP GEVRAAGD!!!

Wie heeft er de komende dagen de tijd en ruimte en juiste gereedschap om mij te helpen met het naar origineel terug bouwen van de CR Mini??
De monteur die dat in zijn avonduurtjes zou gaan doen heeft besloten om zijn wintersport vakantie wat te verlengen en reageert ook niet op mijn berichtjes.
Ik kan natuurljk altijd bij de dealer terecht, maar heb geen zin in het uurloon van de stealer

Restant kan ik redelijkerwijs zelf ondanks mijn 2 linkerhanden, enkel de accupolen raak ik niet aan!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien Koosie ff vragen Jeffery,
Die heeft thuis beschikking over een brug en de nodige gereedschappen en kunde ;-)
Succes!
Die heeft thuis beschikking over een brug en de nodige gereedschappen en kunde ;-)
Succes!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's toch die ene met dat speciale inteieurtje? 
Gefeliciteerd dude, hopelijk kan je van deze meer genieten

Gefeliciteerd dude, hopelijk kan je van deze meer genieten
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Mark, ik stuur ff een berichtje.
Klopt Rob, is die ja... Designer leer... t zal woensdag wederom weer wennen zijn
Klopt Rob, is die ja... Designer leer... t zal woensdag wederom weer wennen zijn
- Timini
- Be Mini
Bericht
Je kunt ook altijd Roy/Spenki even vragen, moet je alleen naar Enschede rijden.JJJJ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan natuurljk altijd bij de dealer terecht, maar heb geen zin in het uurloon van de stealer![]()

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja daar had ik ook al aan zitten denken, om Roy te bellen. Maar ondertussen contact gehad met Koosie, die wilt wel helpen. Gaat goed komen.
Nog maar 5 dagen en dan komt de andere Mini!!
Duurt nog veels te lang, maar heb er zin in!!
Nog maar 5 dagen en dan komt de andere Mini!!
Duurt nog veels te lang, maar heb er zin in!!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Kijk, dat is waar een club voor bestaat!
Veel klusplezier en veel plezier van je nieuwe ride!

Veel klusplezier en veel plezier van je nieuwe ride!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors