My 2009 Mini Cooper S, Eisenmann eronder!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
PatrickDriveSave
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

My 2009 Mini Cooper S, Eisenmann eronder!

01 feb 2014, 17:24

.
Laatst gewijzigd door PatrickDriveSave op 02 feb 2014, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
R56 Mini Cooper S Works
RobbertKoppies
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

Re: My 2009 Mini Cooper S, Eisenmann eronder!

01 feb 2014, 22:58

Heb je toevallig de Eissenmann van Marktplaats gekocht? Als je hem gaat verkopen, hoeveel zou je er voor willen hebben? :))
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2014, 14:31

Ondanks dat jij zo'n prototype bent van iemand met te veel babbels maar zijn afspraken gewoon niet nakomt, heb ik wijselijk me mond maar gehouden, maar nu ik dit lees val ik hier bijna om van verbazing!

Wat bazel je nou, van het is er niet van gekomen? Zo zou je het ook kunnen zeggen, maar.....
Dat systeem had je al notabene ingeladen hier in je auto en vervolgens moet je eerst nog pinnen en blijkt dat je de verkeerde pinpas bij je hebt.... Alleen de zakelijke waar je niet prive mee kon opnemen.... :slapen
Vanzelfsprekend geef ik geen spullen mee aan een wildvreemde en al helemaal niet met zo'n raar verhaal over je pinpas en het niet kunnen pinnen ermee. Behoorlijk apart allemaal, maar goed....zou kunnen! Notabene na wat je allemaal verteld had over die dag en al gedaan had, of dat had je natuurlijk allemaal cash betaald..... :O

Omdat je wat uit de richting woont bied ik zelfs aan om je halverwege tegemoet te rijden de volgende dag en vervolgens reageer je nergens meer op. Op mail, app en/of sms, helemaal nergens!

Zo'n gast noemen we hier "Koopman Schijt".

Dus hou je mooie babbels lekker voor je voortaan en als je mij wil noemen in een comment, leer dan eerst eens een naam goed te spellen.
Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2014, 14:38

Hij dacht bij het spellen van je naam denk aan Adje...

Afbeelding

Sorry :mrgreen:
PatrickDriveSave
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

02 feb 2014, 16:13

Ajede, ik bedoelde niet Adje zoals hierboven geplaatst door Wilcoos. Om een reactie te geven op het niet reageren, het Mini forum heb ik links laten liggen de afgelopen dagen door drukte. Nee dit is geen manier van zaken doen en ik begrijp dat dat nogal kansloos overkomt. Zo heb ik het niet bedoeld en biedt je hierbij nogmaals mijn oprechte excuses aan. Wat betreft de geld kwestie, zakelijk mag ik geen cash opnemen wel verblijskosten etc pinnen. Mocht je nog willen praten hierover dan kan dat want ik wil dit uitgesproken hebben zonder gedoe op dit forum.

Fijne zondag verder.
R56 Mini Cooper S Works
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2014, 18:48

Ik heb nu zeker geen behoefte meer om er verder over te praten want je bent gewoon een leugenaar en daar heb ik een vreselijke hekel aan. En dan hier op het forum een beetje het verhaal lopen te verdraaien en zieltjes proberen te winnen door met excuses te gaan strooien...

Maar mooie van dit forum is dat je kunt zien wanneer iemand online is geweest en jij bent diverse keren online geweest nadat ik jou bericht had, dus ja.......

En daarnaast heb ik je ook diverse keren een app gestuurd, ook niet gezien zeker? :slapen

Probeer je in ieder geval als een vent te gedragen en maak er geen lulverhaal van.
We hadden een deal en ineens ga je verstoppertje spelen, erg volwassen!
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”