Komt goedBlueMiniDriver001 schreef:Mm, van bree. Dan moet ik mijn ogen gaan openhouden!
Ben van maaseik en zit regelmatig aan kanten van bree met werk.
Als je eens zin hebt om samen naar de minimeet in breda te rijden, laat je maar weten
grtzz

Komt goedBlueMiniDriver001 schreef:Mm, van bree. Dan moet ik mijn ogen gaan openhouden!
Ben van maaseik en zit regelmatig aan kanten van bree met werk.
Als je eens zin hebt om samen naar de minimeet in breda te rijden, laat je maar weten
grtzz
Compleet meegespoten vind ik nog altijd vreemder uitzienajede schreef:Mooie R53, blijf alleen zo'n dikke GP bumper raar vinden staan zolang de spatbordverbreders zwart zijn vd auto.
Heel veel plezier ervan, maar dat zal zeker goed komen!
Denk dat dat helemaal geen pan is. Omdat er niet echt wielbogen opzitten. Het is gewoon 1 geheel. Blijft idd raar waarom ze daar voor gekozen hebben, volledig gespoten bumper met zwarte wielbogen.ajede schreef:Ik zou wel eens willen zien hoe het staat als je die wielboogvorm gewoon doorzet t/m de bumper en spuit met bv een zwarte plastidip. Of is dat ook al eens geprobeerd?
Tja, zou zeker kunnen. Maar dan denk ik vooral van dichtbij vanwege het ontbreken van diepte/hoogte omdat (zoals je ook al zegt) er gewoon geen wielboog op zit. Maar die illusie moet je proberen te creëren en dat kan een beetje door die erop te spuiten. Dan denk ik dat het van een afstandje in ieder geval het er wel op lijkt, alleen dichtbij....... Ik zou het eens proberen, als het spuuglelijk is ruk je het er toch zo weer van af? Alleen zul je het echt strak moeten afplakken!Richard030 schreef:Denk dat dat helemaal geen pan is. Omdat er niet echt wielbogen opzitten. Het is gewoon 1 geheel. Blijft idd raar waarom ze daar voor gekozen hebben, volledig gespoten bumper met zwarte wielbogen.ajede schreef:Ik zou wel eens willen zien hoe het staat als je die wielboogvorm gewoon doorzet t/m de bumper en spuit met bv een zwarte plastidip. Of is dat ook al eens geprobeerd?
Maar goed, de bumper zelf vind ik wel de dikste variant. Mooier dan m'n aero.
+1mushrop schreef:Dat apparaat is zo dik dat er goed gezocht moet worden om ergens over te zeiken Bram, dus dan maar over de boogjes die niet doorlopen... Ik kon en kan er niet van wakker liggen.
ik lig er ook niet wakker vanmushrop schreef:Dat apparaat is zo dik dat er goed gezocht moet worden om ergens over te zeiken Bram, dus dan maar over de boogjes die niet doorlopen... Ik kon en kan er niet van wakker liggen.
Onze sponsors