Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: AW: GreenyMini's Mini R53 - UPDATE p.24
Hoe heb je ze ge-dechromed? Met wasbenzine? Ik loop echt te kloten om al het chroom uit de hoekjes en randjes te krijgen :ugeek:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - UPDATE p.24
Staat 'm heel goed!
Heb je ook plaatjes waar de hele auto op staat met de nieuwe lampen?

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ja was wel even uitzoeken en klooien, maar uiteindelijk viel het reuze mee...
Nee Ivo, helaas nog niet. Ik moet 'm echt een keer wassen en dan wat mooie foto's maken.
Ik ben er echt blij mee het staat echt super!

Nee Ivo, helaas nog niet. Ik moet 'm echt een keer wassen en dan wat mooie foto's maken.
Ik ben er echt blij mee het staat echt super!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Non de juu! Ik dacht ik ga vandaag eens even de joey mod koplamp proberen.
Ik heb een testlamp gekocht (pre-facelift) is voor geen meter beweging in te krijgen...
Ik heb even gezocht...nu blijkt dat de facelifts met kit vast zitten en de pre-facelifts met lijm.
De pre-facelifts krijg je dus never nooit open met warmte, die moet je echt gaan "slopen".
Baal er wel van want ik dacht juist ik ga even testen voordat ik het met mijn goede (facelift) lampen aandurf...
Ik heb een testlamp gekocht (pre-facelift) is voor geen meter beweging in te krijgen...
Ik heb even gezocht...nu blijkt dat de facelifts met kit vast zitten en de pre-facelifts met lijm.
De pre-facelifts krijg je dus never nooit open met warmte, die moet je echt gaan "slopen".
Baal er wel van want ik dacht juist ik ga even testen voordat ik het met mijn goede (facelift) lampen aandurf...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53
maar met een pre-fl kun je niet veel mee!
daarom sloopt iedereen ook de fl's uit elkaar!:D
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ik dacht leuk even een testlamp voor dat ik voor het eggie aan de slag moet zeg maar...
haha ja maar dat wist ik niet...Cheek-O schreef:maar met een pre-fl kun je niet veel mee!

Ik dacht leuk even een testlamp voor dat ik voor het eggie aan de slag moet zeg maar...

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ja moet maar afwachten wat die facelifts voor ellende brengen natuurlijk...hahaCheek-O schreef:dan heb je het zwaarste gedeelte al gehad dus!:D
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop dat ik ook eens een keer mazzel ga hebben met een mod...hahaCheek-O schreef:niet meer i.i.g
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja gedechromed met amoniak. Veeg je dat chrome er zo af, is echt een super dun laagje...
Re: AW: GreenyMini's Mini R53 - UPDATE p.24
Sorry Remon zie nu pas deze reactie van je.Remonvdh schreef:Hoe heb je ze ge-dechromed? Met wasbenzine? Ik loop echt te kloten om al het chroom uit de hoekjes en randjes te krijgen :ugeek:
Ja gedechromed met amoniak. Veeg je dat chrome er zo af, is echt een super dun laagje...

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - HELP! Koplampringen!
Weet iemand hoe ik de koplampringen los kan krijgen??
Ben bezig met de joey mod koplampen, maar krijg die ringen met geen mogelijkheid van het glas af...
Heeft iemand hier een trucje voor? Die klemmetjes zijn gewoon keihard plastic daar kan ik tegen aan duwen wat ik wil, maar er gebeurt niks...
Plz help!
Ben bezig met de joey mod koplampen, maar krijg die ringen met geen mogelijkheid van het glas af...

Heeft iemand hier een trucje voor? Die klemmetjes zijn gewoon keihard plastic daar kan ik tegen aan duwen wat ik wil, maar er gebeurt niks...

Plz help!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - HELP! Koplampringen!
Rustig doen vooral! Heb er bij mij ook 1 gesloopt... Uit me hoofd moet je ze eerst aan de onderzijde voorzichtig met een schroevendraaier losklikken, aan de bovenkant zijn die klemmetjes namelijk veel groter en breken sneller!
Onze sponsors