Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Peter's BMW Collectie :-)....nieuwe aanwinst, pag 95
Gaat weer lekker hard dat modden :-) Mooi hoor.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mini modjes dag vandaag...
Als eerste een VPB gehaald...gewoon een cheap ass ding bij HL, maar onder de kap zie je m toch niet...
Ik merk het gelukkig wel tijdens het rijden...binnenkort nog de cross brace terugzetten en wellicht nog iets aan de achterzijde om de auto iets stijver te maken...

Ook gelijk maar een nieuw setje matten meegenomen daar de oude euhm..oud waren

Ook de kunststof cover en de zijpaneeltjes weer netjes zwart gemaakt. Morgen nog een laagje doen en dan is t weer mooi diep zwart

En als laatste alvast 1 sticker eraf gehaald...

Sfeer plaatjes

Daarnaast voor het eerst echt open gereden. Was graadje op 10-11, lekker zonnetje...kap naar beneden, muts op, kachel hoog en stoelverwarming aan...man, dat ik dit nooit eerder heb gedaan! Wat ontzettend gaaf om open te rijden...
Morgen het leer eens goed doen met colourlock en interieur zuigen en schoonmaken....en dan maar weer stukje rijden haha
Als eerste een VPB gehaald...gewoon een cheap ass ding bij HL, maar onder de kap zie je m toch niet...
Ik merk het gelukkig wel tijdens het rijden...binnenkort nog de cross brace terugzetten en wellicht nog iets aan de achterzijde om de auto iets stijver te maken...

Ook gelijk maar een nieuw setje matten meegenomen daar de oude euhm..oud waren

Ook de kunststof cover en de zijpaneeltjes weer netjes zwart gemaakt. Morgen nog een laagje doen en dan is t weer mooi diep zwart

En als laatste alvast 1 sticker eraf gehaald...

Sfeer plaatjes

Daarnaast voor het eerst echt open gereden. Was graadje op 10-11, lekker zonnetje...kap naar beneden, muts op, kachel hoog en stoelverwarming aan...man, dat ik dit nooit eerder heb gedaan! Wat ontzettend gaaf om open te rijden...

Morgen het leer eens goed doen met colourlock en interieur zuigen en schoonmaken....en dan maar weer stukje rijden haha
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je blijft ook maar bezig hè 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..ja, je moet wat met je tijd
Wilde vanavond nog aan de stoelen beginnen, maar het pasje voor het terrein waar mn box staat doet t niet meer -_-
Dus kan niet meer in de garage staan haha...
Dan maar even een kleine start maken met ander "projectje"

Zojuist ook even bij de spuiter geweest en uitgelegd wat ik idealiter zou willen...hij gaat een prijsje voor me maken, dus fingers crossed dat het een beetje te doen is...

Wilde vanavond nog aan de stoelen beginnen, maar het pasje voor het terrein waar mn box staat doet t niet meer -_-
Dus kan niet meer in de garage staan haha...
Dan maar even een kleine start maken met ander "projectje"

Zojuist ook even bij de spuiter geweest en uitgelegd wat ik idealiter zou willen...hij gaat een prijsje voor me maken, dus fingers crossed dat het een beetje te doen is...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Imolarood? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is dat de kleur die op jou e36 zat? Dan zeg ik doen!mushrop schreef:Imolarood?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
de rode van Rob en toen van mij was Brilliant Rot....maar Imola rood is nog roderder...
maar dat is niet de kleur die ik in gedachte heb, hoewel Imola Rood een goede 2e keuze zou zijn!

maar dat is niet de kleur die ik in gedachte heb, hoewel Imola Rood een goede 2e keuze zou zijn!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Die gele lampen is echt een beetje je handelsmerk geworden
.
Persoonlijk vind ik dat wat minder. De rest van je updates is weer netjes. Ziet er allemaal goed uit.
Ben benieuwd naar de kleur als het wat word.

Persoonlijk vind ik dat wat minder. De rest van je updates is weer netjes. Ziet er allemaal goed uit.
Ben benieuwd naar de kleur als het wat word.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wielen
Die komen onder de e36 neem ik aan?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Twijfel ik nog over...had deze (maar dan maatje smaller) onder de rode en vond ze daar wel mooi onder staan..altijd wel een zwak voor dit model gehad, dus kon ze voor die paar tientjes niet laten liggen...mss mooi antraciet laten spuiten..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vandaag weer productief dagje gehad...mn buurvrouw de touring meegeven, daar zij naar een vriendin in zuid-limburg ging...kon ze mooi even koerieren voor me en goodies voor de cabrio meenemen

Cabrio zelf heeft bij mn vaste monteur gelogeerd en is met de volgende zaken weer retour gekomen;
- Nieuwe schijven rondom (als extraatje heeft e monteur de naven en randen schijven mooi zwart gemaakt)
- Nieuwe remblokken rondom
- Nieuwe rubber kappen op de achterste schroefveren
- Volledige onderkant in de tectyl
- Schroefset rondom 2 cm extra omhoog (wordt echt oud...)
Voor:

Na:

Tectyleren in volle gang

Wheelgap is back

En zelf ook nog iets gedaan :tong:

Alleen nog even de glazen polijsten..

Cabrio zelf heeft bij mn vaste monteur gelogeerd en is met de volgende zaken weer retour gekomen;
- Nieuwe schijven rondom (als extraatje heeft e monteur de naven en randen schijven mooi zwart gemaakt)
- Nieuwe remblokken rondom
- Nieuwe rubber kappen op de achterste schroefveren
- Volledige onderkant in de tectyl
- Schroefset rondom 2 cm extra omhoog (wordt echt oud...)
Voor:

Na:

Tectyleren in volle gang

Wheelgap is back

En zelf ook nog iets gedaan :tong:

Alleen nog even de glazen polijsten..

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 09 feb 2014, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors