Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Nieuwe mod!
Zal echt een top auto worden met zo een dikke s motor!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Kap er makkelijk af te halen? Schijnt ook nogal priegel werk te zijn
Goed bezigLars Temmink schreef:Haha geen van beide! Ik had van die doffe kapjes! Aangezien de scoop maandag naar de spuiter gaat.. Deze er ook meteen maar ff bij gegooid

Kap er makkelijk af te halen? Schijnt ook nogal priegel werk te zijn

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
roy heeft honderden van die dingen los gehad denk ik :-D
Niet bang zijn en zo'n kunstof demontage setje is wel handig.
die wil ik ook nog een keer hebben eigenlijk.
Niet bang zijn en zo'n kunstof demontage setje is wel handig.
die wil ik ook nog een keer hebben eigenlijk.
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had zo'n zelfde setje als eens opgezocht, deze http://www.vdhtools.nl/index.php?main_p ... ts_id=2255 is meer dan de helft goedkoper.
Weet alleen niet of er verschil zit in kwaliteit.
Weet alleen niet of er verschil zit in kwaliteit.
Batje schreef:Nee idd, zoek er zelf ook al langer naar. Alleen om nu weer 30 euro uit te geven... Ben en blijf af en toe een gierige aap
Klik
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verschil zit in de hardheid van het plastic, en het gebruikte materiaal en de afwerking ervan ivm kras gevoeligheid.
Ik ga zelf de facom beitels en bekleding haken bestellen. Bekleding haken setje zit daarvan op zo een € 20,- ex btw. (beitels zo een € 25,- ex.)
Ik ga zelf de facom beitels en bekleding haken bestellen. Bekleding haken setje zit daarvan op zo een € 20,- ex btw. (beitels zo een € 25,- ex.)
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Voor dat geld zou ik ook liever gaan voor kwaliteit (Facom).
Wilcoos schreef:Verschil zit in de hardheid van het plastic, en het gebruikte materiaal en de afwerking ervan ivm kras gevoeligheid.
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Wilco, heb jij daar ook een link van?
Denk dat ik die bekledinghaken ook ga bestellen.
Wilcoos schreef:Verschil zit in de hardheid van het plastic, en het gebruikte materiaal en de afwerking ervan ivm kras gevoeligheid.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, ik bestel het hier in Zoetermeer bij Remto allemaal. Krijg ik met een beetje geluk nog wat korting ook.
Op internet is het o.a. te vinden bij Handelsonderneming de Vos (cappelle a/d ijssel) www.facom-gereedschap.nl.
Nix schreef:Wilco, heb jij daar ook een link van?
Oh, ik bestel het hier in Zoetermeer bij Remto allemaal. Krijg ik met een beetje geluk nog wat korting ook.
Op internet is het o.a. te vinden bij Handelsonderneming de Vos (cappelle a/d ijssel) www.facom-gereedschap.nl.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey, die rijdt hier nu in Enschede rond! Op dezelfde wielen, maar volgens mij niet blauw meer...
Taxibordje heb ik ook niet gezien, wel leuk gevonden btw
Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Vraagje....
THE MUD schreef:
Hey, die rijdt hier nu in Enschede rond! Op dezelfde wielen, maar volgens mij niet blauw meer...

Taxibordje heb ik ook niet gezien, wel leuk gevonden btw

Onze sponsors